Триває конкурс соціальної відеореклами про євроінтеграцію
Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya festival спільно з проектом "Сильніші разом!" оголошують конкурс на найкращу соціальну рекламу на тему євроінтеграції.
Згідно з умовами конкурсу, до участі приймаються відеоролики тривалістю до однієї хвилини, присвячені зближенню України з Євросоюзом; сподіванням, очікуванням від євроінтеграції; спільним цінностям України та Європи; змінам, які чекають на нашу державу внаслідок проведення європейських реформ.
"Тематика робіт може бути найрізноманітніша, але в рамках напрямку євроінтеграції: від фінансового добробуту громадян до захисту прав тварин. Радимо майбутнім учасникам не обмежуватись тільки стереотипними тезами про європейську толерантність чи гендерну рівність і шукати непересічні сюжети для реклами. Ми цінуємо нестандартні ідеї і їхнє якісне втілення", - радить оргкомітет Molodiya festival.
Роботи-фіналісти будуть презентовані в ефірі проекту "ТелеАкадемія" на Першому Національному каналі, демонструватимуться на сайті "Європейська правда" та на запорізькому телеканалі "Вільний простір ТВ".
Для переможців передбачений призовий фонд. Винагорода за 1-ше місце - 8 000 грн, 2-ге місце - 5 000 грн, 3-тє місце - 3 000 грн. Заплановані також дві спеціальні відзнаки по 2 000 грн. Проект здійснюється за підтримки посольств Великої Британії та Швеції в Україні.
Партнером конкурсу виступає iHUB – центр ІТ-підприємництва, що сприяє розвитку молодих та інноваційних стартапів.
Molodiya festival - це щорічний фестиваль, де молоді кінематографісти висловлюють свою громадянську позицію та власні ідеї щодо вирішення певних соціальних проблем мовою кіно.
Роботи приймаються до 15 січня, а переможців визначить міжнародне журі, до роботи якого буде долучена також редколегія "Європейської правди".
Заявку учасника можна заповнити на сайті: www.molodiya.com.ua
Пропонуємо до вашого перегляду також ролік-переможець третього фестивалю "Molodiya festival", що відбувся восени 2014 року.