Coca-Cola відкликає рекламу з російських телеканалів
Один з найбільших рекламодавців на російському ринку з річним бюджетом понад 2,5 млрд руб. - американська The Coca-Cola Company - з серпня відкликала рекламу одразу з чотирьох федеральних телеканалів.
Про це повідомляє російська газета Коммерсантъ.
Три з них (РЕН ТВ, "П'ятий канал" і "Домашній") пов'язані з банком "Росія" і його найбільшим акціонером Юрієм Ковальчуком, що потрапили під санкції США, четвертий - "Зірка" Міноборони. У Coca-Cola наполягають, що це суто економічне рішення, не пов'язане з санкціями.
Реклама продукції Coca-Cola з серпня не розміщується в ефірі РЕН ТВ, "П'ятого каналу", "Домашнього" і "Зірки", розповіло джерело видання на медіаринку. Представник агентства MediaVest, що закуповує рекламу на ТБ для Coca-Cola (входить в американську VivaKi), Юрій Борисов і директор із зовнішніх зв'язків російського офісу Coca-Cola Анна Козловська підтвердили цю інформацію.
Вони пояснюють рішення особливостями медіапланування. "Ці чотири канали найменше підходять за цільовою аудиторією для брендів Coca-Cola, тому рекламодавець вирішив перерозподілити бюджети",- сказав пан Борисов. За словами пані Козловської, в компанії вирішили сконцентруватися на ключових федеральних і найбільш ефективних для цільової аудиторії Coca-Cola каналах.
Топ-менеджер однієї з телекомпаній і джерело на ринку телереклами не виключають, що рішення про відкликання бюджетів могло бути пов'язано з санкціями США і Євросоюзу. РЕН ТБ і "П'ятий канал" входять до "Національної Медіа Групи", підконтрольної банку "Росія" Юрія Ковальчука.
Як повідомляла ЄвроПравда, жодна російська компанія вперше за останні п'ять років не отримала минулого місяця кредит у доларах США, швейцарських франках або євро.