У Бельгії однаково добре дбають про комфорт для усіх учасників дорожнього руху.
Пішохідні переходи на дорогах, які мають по одній полосі в кожен бік, зроблені у вигляді "лежачих поліцейських". Деякі з них виконані з білої тротуарної цегли, утворюючи "зебру".
Дбають у країні також і про велосипедистів, які мають право їздити у протилежному напрямку від руху автомобілів на дорогах з одностороннім рухом, тобто можуть вільно рухатися у будь-якому напрямку.
Кожна вулиця обов’язково оснащена велосипедною доріжкою. Перед кожним світлофором на перехресті є спеціальний майданчик для зупинки велосипедистів. У такий спосіб всі учасники дорожнього руху мають змогу їх бачити.
Крім того, у кожному великому місті є спеціальні стоянки велосипедів, де їх можна орендувати для кращого та швидшого пересування містом та залишити на іншій такій стоянці.
Є також дні без автомобілів, коли центральні частини міст перетворюються на райони без автомобілів, за винятком спецавто, громадського транспорту та таксі. У Брюсселі таким днем є третя неділя вересня кожного року.
Для комфорту любителів автомобілів у країні придумано спеціальні підземні парковки з ліфтами, що є гарним рішенням економії місця для великих міст.
Розгалуження доріг або дороги з круговим рухом позначаються на землі світловими маячками білого, а інколи помаранчевого кольору, що дуже зручно для водіїв у темну пору доби.
Обмеження швидкості поблизу шкіл становить 30 км/год, у місті - 50, на дорогах локального сполучення біля магістралей - 70, на дорогах, з яких є виїзд на магістралі - 90, на магістралях - 120. Штраф за перевищення швидкості застосовується за перевищення 10% бар'єру від знаку обмеження швидкості.