Україні необхідно не тільки усунути заподіяну PR-шкоду, але й використати ситуацію для отримання репутаційних дивідендів. Наприклад, в плані позиціонування як країни, де все ж таки є високі технології і люди, здатні їх застосувати.
18 серпня 2017, 12:12 —
Олена Дерев'янко, Українська PR-ліга
Вибори в США показали, що коли політики навчилися говорити красиві порожні слова і роздувати імідж, виборцю нелегко відрізнити брутальність від чистоти душевного пориву. Цей феномен добре помітний і в Україні (рос.)
10 листопада 2016, 11:00 —
Олена Дерев'янко, Українська PR-ліга
У практиці інформаційних воєн такі прийоми застосовуються для нагнітання ситуації і перевірки реакції громадської думки. Отримані дані дають змогу змоделювати стратегію дій для найважливішого періоду протистояння, який припадає на останні тижні перед референдумом.
26 січня 2016, 09:01 —
Олена Дерев'янко, Українська PR-ліга
Питання загальнолюдських (а не національних, регіональних, класових/стратових, гендерних чи інших вузькосегментованих) цінностей та інтересів вкрай рідко всерйоз обговорюють в Україні. На відміну, між іншим, від Європи, куди ми так прагнемо.
7 грудня 2015, 14:44 —
Олена Дерев'янко, Українська PR-ліга
Найголовніше – не кидатися на шию нідерландським братам і не розповідати про наше прагнення вже завтра аж надто міцно з ними євроінтегруватися. Це саме той випадок, коли про нав'язливість треба забути. Потрібно використовувати ті можливості, які наразі відкриті, а не ломитися в зачинені двері.
11 листопада 2015, 09:05 —
Олена Дерев'янко, Українська PR-ліга
Навіть безперечні й авторитетні лідери думок світового масштабу не до кінця розуміють, що являє собою наша країна і що зараз відбувається на нашій території. Навіть якщо вони підтримують Україну, просто довіряючи нам апріорі, досить складно бути адвокатами бренду нашої країни, якщо не бути достатньо поінформованим.
24 вересня 2015, 09:30 —
Олена Дерев'янко, Українська PR-ліга