Віктор Довгань

радник Делегації ЄС, у 2016-2019 роках – заступник голови Мінінфраструктури з питань європейської інтеграції
Всі публікації автора
$5 млрд на транспортну сферу: які проєкти Україна презентувала у Берліні
Україна презентувала у Берліні 95 інвестиційних проєктів на суму $27 млрд. З них 20 – у транспортній сфері.
Нові правила "транспортного безвізу": що пропонує Брюссель і чи допоможе це розблокувати кордон
Запропоновані поступки у питанні продовження дії "транспортного безвізу" для України, ймовірно, лише обурять польських перевізників.
Розблокувати кордон: яким може бути компроміс між Україною та Польщею
Уряд Польщі наполягає на поверненні ліцензій для українських перевізників. Чи можна вирішити цю проблему компромісом та нарешті розблокувати кордон?
Якої допомоги ЄС потребує Україна, щоб зберегти свій експорт
Російські атаки все частіше спрямовані на транспортну інфраструктуру. Як наслідок, до ЄС не можуть виїхати тисячі вагонів та вантажівок з зерном та металом.
Нова транспортна стратегія ЄС: до чого варто бути готовій Україні
Нова транспортна стратегія ЄС може негативно вплинути на український автомобільний бізнес, який займається перевезенням вантажів у Європі.
Як ЄС забезпечує роботу вантажного транспорту за доби пандемії
Єврокомісія затвердила нові правила "карантинного" перевезення вантажів у межах ЄС та до країн-сусідів. І Україні варто активно долучитися до їх впровадження.
Чому гальмує виконання Угоди про асоціацію у транспортній сфері
Чому транспортна сфера виявилася аутсайдером у виконанні Угоди про асоціацію з ЄС? Необхідні законопроєкти вже давно лежать у парламенті, проте у цій сфері турборежим не спрацював.
Експорт під загрозою: навіщо Україна погрожує оскаржити дії Польщі у Брюсселі
Досі лише ЄС звинувачував Україну в порушенні Угоди про асоціацію. Наскільки серйозним є порушення Варшавою правил видачі квот на перевезення для українського автомобільного транспорту?
Євроінтеграція чи лобістські інтереси: транспортний виклик для нової Ради
Попередній склад Ради не спромігся ухвалити жодного закону в сфері транспорту – ці реформи зачіпали занадто багато лобістських інтересів. Але тепер це можна виправити.
Безпека чи зайва перевірка: відповідь на критику проєвропейського законопроекту
Ми отримали чергову порцію критики до нашого законопроекту, який має врегулювати питання з безпекою транспортних засобів та зробити пересування автомобілем максимально безпечним та комфортним.
Автоперевезення за європейськими правилами: чому це так важливо
Рівень аварійності за участю вантажних автомобілів у 2017 році зріс на 14%, тоді як 59,4% автоперевізників працюють без ліцензій. Чи здатна Угода про асоціацію вирішити ці проблеми?
Безпека руху, нові рейси та протидія РФ: міжнародний вимір роботи Мінінфраструктури
Мінінфраструктури підготовило пропозиції для Уряду та РНБО щодо доповнення до позовів в міжнародних арбітражах та посилення санкцій за перешкоджання проходження суден до портів в Азовському морі.
Проблема масових скасувань авіарейсів: що має змінитися в Україні
Українські туристи були заблоковані в аеропортах кількох країн - затримка рейсів на декілька діб сталася через невиплату коштів туроператором. Що треба змінити, щоб унеможливити такі випадки?
Туреччина стає ближчою: нові транспортні ініціативи Києва та Анкари
Україна дуже зацікавлена у нормалізації повітряного руху над Чорним морем, що дозволить нам збільшити рівень безпеки польотів у регіоні та забезпечить дотримання міжнародного права у сфері цивільної авіації. Однак це можливо лише у випадку створення спільно з Туреччиною Функціонального блоку повітряного простору.
Поспішай надійно: що не так з оцінкою успіхів євроінтеграції у транспортній сфері
Хіба не краще прокласти замість 100 км лише 50 км, але надійних? То там, то тут читаю про те, що наші зусилля недостатні і що кількість "євроінтеграційних проектів" дуже мала. Але транспортні проекти апріорі не можуть бути короткостроковими. Це як посадити дерево та кущ і чекати, що вони виростуть одночасно.