Перед Світовою організацією торгівлі наразі стоїть багато викликів. Але навіть за таких умов ми маємо використовувати усі наявні можливості, які надає наше членство для просування інтересів України та українського бізнесу.
16 травня 2018, 15:21 — Наталія Микольська, торговий представник України — Публікації
Що варто знати про зону вільної торгівлі з Ізраїлем і чому це важливо для України? Угода дасть "зелене світло" для кооперації українських та ізраїльських підприємств, а крім того - створює додаткові можливості для експорту на ринки ЄС.
30 березня 2018, 10:55 — Наталія Микольська, торговий представник України
Канада – другий режим вільної торгівлі (після ЄС), що набрав чинності з часів Революції гідності. Добитися кращих умов нам допомогло активне лобіювання впливової української громади у Канаді. Отже, що варто знати про ЗСТ із Канадою?
Схвалені ЄС торговельні преференції в першу чергу слід розглядати як елемент додаткової підтримки у зв’язку з агресією РФ проти України. А перш ніж розмовляти стосовно подальшого розширення доступу українських товарів, необхідно на 100% заповнити вже доступні квоти.
21 липня 2017, 12:07 — Наталія Микольська, торговий представник України — Публікації
Для нас дуже важливо отримати "зворотній зв’язок" від експертного середовища, щоб звузити перелік пріоритетних ринків. Для цього зараз відбувається відкрите опитування, де кожен експортер може висловити свою думку.
11 квітня 2017, 09:30 — Наталія Микольська, торговий представник України
Росія намагалася відхилити створення Групи експертів СОТ для розгляду транзитної суперечки з Україною. Але 21 березня таку групу було створено. Ця справа має стати об'єктивною оцінкою РФ як ненадійного та непередбачуваного торговельного партнера для будь-якої країни світу.
22 березня 2017, 09:28 — Наталія Микольська, торговий представник України
Українські дизайнери нині не лише в тренді, але й самі задають тенденції світової моди. Тому наше завдання – перетворити це явище на збільшення закордонних продажів. Для цього створено бізнес-посібник щодо експорту одягу і взуття до ЄС.
14 лютого 2017, 09:07 — Наталія Микольська, торговий представник України
Серед 5 найбільших ринків споживання українських іграшок – 3 країни ЄС (Нідерланди, Німеччина та Польща). Протягом 2016 року з’явились і нові експортні ринки – Туреччина, Мальдіви, Чехія, Іспанія, Ірландія, Азербайджан та Ісландія...
Євросоюз став головним торговельним партнером України, займаючи 41% у нашій зовнішній торгівлі товарами. За результатами 9 місяців 2016 року товарообіг зріс на 6%, при цьому наш експорт до Євросоюзу збільшився на 4,4%.
23 листопада 2016, 13:30 — Наталія Микольська, торговий представник України