Рада підійшла до фундаментальних змін на ринку цінних паперів. Втім, законодавці не врахували важливих норм права ЄС про заборону незаконного використання інсайдерської інформації та захисту прав клієнтів інвестиційних фірм.
Чи може Україна внести зміни у тендерні процедури заради підтримки вітчизняного виробника? Так, але для цього потрібні або тривалі переговори із зацікавленими державами-членами Угоди СОТ про державні закупівлі, або вихід із цієї угоди.
Жоден із поданих до ВР законопроектів, присвячених поводженню з відходами, не пропонує цілісної системи, не впроваджує механізмів реалізації на основі чітких та прозорих правил, однакових для всіх. Деякі норми навіть суперечать вимогам ЄС...
В Євросоюзі кооперативні банки створюються і зобов’язані діяти на тих самих законодавчих підставах, що й банки, засновані на інших бізнес-моделях. Їм не надається якихось переваг, тоді як в Україні для них пропонується створити пільгові умови.
У країнах ЄС подібні законодавчі ініціативи викликали би скандал, а їх авторам довелось би довго пояснювати, чому вони порушують вимоги вільної конкуренції, навіть маючи благородні наміри. Та й самі наміри були би поставлені під сумнів.
Верховна рада, схоже йде на рекорд – цього тижня запланована на розгляд сесії шалена кількість євроінтеграційних законопроектів. Така тенденція склалася тільки після нищівної критики, що пролунала на адресу українського парламенту з Євросоюзу.
Верховній раді пропонують тимчасово, до 2020 року, встановити мито на експорт лісоматеріалів у розмірі 15% від їхньої вартості. Це врегулює проблемні питання у відносинах України з СОТ та ЄС, переконують розробники законопроекту.