Як вийти на ринки ЄС? Онлайн-освіта для експортерів
Амбітні та цілеспрямовані власники українських компаній зазначають, що важливим чинником для розвитку їхнього експорту є отримання нової інформації про можливості за кордоном, спілкування зі спільнотою професіоналів, розвиток навичок і удосконалення знань про практики ведення міжнародного бізнесу.
Звісно, є ще і такі бар’єри, як брак фінансового ресурсу, несприятливий режим валютного регулювання, брак державної підтримки і багато іншого.
Однак сьогодні просвіта і освіта власників компаній і осіб, що безпосередньо керують експортним напрямком бізнесу є вимогою часу.
І хоча у медіа з’являється інформація з окремих пов’язаних питань експорту – виходять публікації, статті, відкриваються інтернет-ресурси, але в ній часто бракує комплексного підходу для заповнення прогалин у знаннях українського бізнесу.
З огляду на це команда проекту EdEra запустила
проект зі створення інновативного інформаційного продукту – онлайн-курсу для українських експортерів з акцентом на ринки Європейського Союзу.
У курсі йтиметься, серед іншого, про те, як:
- шукати іноземних партнерів;
- проводити дослідження ринку і експортну самодіагностику;
- оцінювати потенційних партнерів за кордоном;
- орієнтуватись у лабіринті європейських стандартів та вимог;
- триматися під час контакту з іноземними партнерами та багато іншого!
Матеріал базується на досвіді успішних українських експортерів, кращих міжнародних практиках та навчальних матеріалах, що були успішно апробовані під час проведення десятків семінарів по експорту в різних куточках України, а також на системному посібнику для експортерів, що отримав дуже високі оцінки підприємницької та експертної аудиторії в Україні та за кордоном.
Наприклад, Валентина Орел, директор з продажів компанії РІТО, успішного і амбітного українського експортера до ЄС, говорить, що ці навчальні матеріали стали для неї "біблією експортера" і дуже радить вивчати їх. В матеріалах йдеться і про таких успішних українських експортерів-представників МСП, як "Ескада-М", "Галіція", "Ярич" та інших.
До курсу включатимуться і розгорнуті інтерв’ю з власниками компаній і вузькими спеціалістами.
Ми є ентузіастами і вбачаємо великий потенціал у піднятті освітнього рівня українського бізнесу – тим більше, що інструменти електронного навчання дають можливості дістатися практично до будь-якого куточка України. Ми вкладаємо у наш продукт багато часу, зусиль і надій.
Перші два тижні курсу вже готові і розміщуються на навчальній платформі EdEra.
Нам допомагають своїми порадами і досвідом українські бізнесмени та волонтери, що зацікавлені долучитися до творення цього соціального продукту для бізнесу. Робота здійснюється за підтримки Вестерн Ен-Ай-Ес Ентерпрайз Фонд (Western NIS Enterprise Fund).
В рамках курсу також діє форум для обговорення питань курсу, спілкування підприємців з викладачем та між собою.
Умовою продовження роботи над нашим курсом є позитивна оцінка нашої роботи українською підприємницькою спільнотою та іншими зацікавленими особами.
З огляду на це, ми формуємо фокус-групу для проходження навчання та отримання зворотнього зв’язку. Участь у роботі фокус-групи є унікальною можливістю отримати навчальні матеріали і знання першими, долучитися до створення затребуваного підприємницькою аудиторією продукту і розвитку професійного бізнес-середовища України.
Якщо ви зацікавлені у такому навчанні, прошу пройти попередню реєстрацію у фокус-групі через заповнення анкети учасника за посиланням.
У разі виникнення додаткових питань звертайтеся за електронною адресою export@ed-era.com.
Автор: Олег Мирошніченко,
тренер і викладач з експорту
на європейські та міжнародні ринки
Публікації в рубриці "Експертна думка" не є редакційними статтями і відображають виключно точку зору автора