Можна з високою вірогідністю стверджувати, що перегляду Угоди не буде. Така процедура не тільки розтягнеться на роки, але й вимагатиме повторної ратифікації в усіх державах-членах Євросоюзу, які навряд чи на це підуть.
7 квітня 2016, 11:00 — Катерина Зарембо, Інститут світової політики

Прем'єр-міністр Ісландії, ухвалюючи рішення про підтримку банків, водночас захищав свої особисті інтереси. Серйозністю цього правопорушення і пояснюється реакція жителів країни, що посідає 13-те місце за рівнем сприйняття корупції.
6 квітня 2016, 15:55 — Юрій Панченко, Європейська правда

Активність сторін в останні два місяці свідчить: у Вашингтоні готували підґрунтя для переговорів між главами Вірменії та Азербайджану. Але початок бойових дій звів нанівець будь-яку можливість проведення двосторонньої зустрічі.
3 квітня 2016, 08:46 — Карен Мадоян, політолог

В Україні так і не з'явилося політичної волі для адаптації до директив ЄС законодавства у сфері енергоефективності. Ухвалення цих законів є невід'ємною частиною умов надання макрофінансової допомоги ЄС.
1 квітня 2016, 09:22 — Кшиштоф Герульський, Група підтримки Євросоюзу

Можливий статус України як одного з найбільших у світі піратів інтелектуальної власності міг призвести до виключення нашої країни з переліку учасників системи преференцій. А це означає суттєве звуження наших можливостей на ринку США.
30 березня 2016, 17:30 — Юрій Панченко, Європейська правда

Противники асоціації вважають, що "угода розділить Україну". Що українці не підтримують асоціацію, що це – виключно урядова видумка. Нарешті з’явилися аргументи: компанія GfK провела перше опитування щодо асоціації.
29 березня 2016, 13:41 — Сергій Сидоренко, Європейська правда

На жаль, бачимо чітку тенденцію: в Україні немає логічної стратегії реформування регуляторної політики, немає логіки ухвалення рішень. І чомусь ми завжди чекаємо, що на кричущу невідповідність Угоді про асоціацію нам вкажуть наші європейські партнери...
28 березня 2016, 13:04 — Остап Семерак, народний депутат України
Законопроект, попри добрі наміри, може створити і проблеми у сфері зовнішньої торгівлі... Такі зміни є прикладом того, що не можна розглядати зміни до національного законодавства окремо від комплексу правового регулювання ЄС.
25 березня 2016, 11:29 — Марта Цвенгрош, Денис Черніков, парламентська експертна група з євроінтеграції

Навіть "Газпром" не розглядає можливості збільшення поставок газу в Європу, як мінімум – в перспективі найближчих 10 років... Оприлюднене листування дає потужний козир країнам, які проти будівництва Nord Stream-2.
24 березня 2016, 16:55 — Карел Хірман, енергетичний експерт, Словаччина

Як європейцям бути певними у безпечності продукції з України, якщо є небезпечні інциденти і ми знаємо про мораторій на перевірки виробників харчових продуктів? Відсутність контролю дорівнює в цій ситуації відсутності гарантій з боку держави.
24 березня 2016, 10:10 — Ян Томбінський, голова представництва ЄС в Україні

ЄС доведеться підвищувати витрати на мігрантів, водночас збільшення бюджетів наполегливо вимагатимуть спецслужби. Таке зростання витрат можливе лише за рахунок урізання інших бюджетних статей, що стане гальмом для економіки.
22 березня 2016, 16:00 — Олег Устенко, Міжнародний фонд Блейзера

Молдова замислилася про можливість тимчасового призупинення своїх зобов'язань щодо імпорту з України. У сусідній країні пропонують підвищити з нуля до 10-15% імпортні мита на м'ясо птиці, ковбаси, молоко, масло, сир, морозиво, а також цемент.
21 березня 2016, 08:42 — Олена Омельченко, «Ілляшев та Партнери»
Цей допис – моє свідоцтво як члена конкурсної комісії. НАЗК могло б отримати двох незалежних борців з корупцією. А отримало натомість двох ставлеників президента.
18 березня 2016, 15:28 — Леся Шевченко, "Відкрите суспільство"

Створення курдської автономії непокоїть Туреччину не лише як загроза втрати території, але й як загроза руйнування енергетичної інфраструктури. Росія ж намагається блокувати альтернативні маршрути транзиту нафти й газу.
18 березня 2016, 13:48 — Олег Гичка, "Українська призма"

Приєднання до Угоди СОТ означає неможливість надання спеціальних умов для окремих виробників при держзакупівлях. І це, мабуть, найголовніша #перемога. Адже український ринок держзакупівель досі залишається полем непрозорих схем та лобіювання.
17 березня 2016, 11:30 — Юрій Панченко, Європейська правда

Найбільше гуманітарні потреби відчуваються поблизу лінії зіткнення та на територіях, не контрольованих українською владою... У довготривалій перспективі для допомоги 1,5 мільйонам переміщених осіб потрібні будуть додаткові заходи.
17 березня 2016, 09:50 — Христос Стиліанідес, єврокомісар

Майже всі нові теплиці, які будуються в Україні – від нідерландських фірм... Голландська сторона так само, як і ми, зацікавлена у співпраці – це підтверджують висновки банку ABN AMRO, що український агроринок заслуговує на увагу інвесторів.
16 березня 2016, 16:30 — Олексій Павленко, міністр аграрної політики

ЄЦБ діяв виключно як глобальний гравець, озираючись на те, що відбувається в країнах ЄС, де немає євро, а також в Японії та США. Для сировинних ринків це шанс відновитися, і дуже хотілося б вірити, що Україна використовує цей шанс із розумом.
16 березня 2016, 08:28 — Віталій Шапран, Українське товариство фінансових аналітиків

Цього тижня Верховна рада має розглянути низку важливих законодавчих ініціатив, які безпосередньо стосуються зобов’язань України за Угодою про асоціацію. Деякі з них містять некоректні норми, а іноді й відверто суперечать праву Європейського Союзу.
14 березня 2016, 11:20 — Остап Семерак, народний депутат України

Ми радимо розробити угоду, яка б відображала міжінституційні відносини між Верховною радою та Кабміном. Європарламент також може допомогти у посиленні ролі парламентських комітетів як для законодавчого процесу, так і для контролю за виконанням законів.
4 березня 2016, 12:44 — Андрей Пленкович, депутат Європарламенту