
Раніше нам на запити прямо пояснювали - Україна, не є пріоритетною державою. Що ж змінилося? Очевидно, що політика. Велика політика. Тепер нам допомагають - хто зброєю, хто економічно, хто в гуманітарному плані...
18 серпня 2015, 12:39 — Богдан Яременко, Майдан закордонних справ

Лише запровадивши необхідні зміни в економіці, ми зможемо отримати другий, а згодом – і третій транш фінансової підтримки ЄС. І для наших громадян це буде чітким сигналом: уряд дійсно значно просунувся в оздоровленні економіки, і позитивний ефект від цих змін невдовзі відчуватиме кожен.
18 серпня 2015, 11:21 — Артем Шевальов, заступник міністра фінансів

Ще два тижні тому гадалося, що закон про ідентифікацію та реєстрацію тварин буде ветовано. Уникнути цього дозволили лише екстраординарні зусилля десятків людей: представників Єврокомісії, народних депутатів, експертів і навіть самої пані Яресько, у якої виявилося достатньо мужності визнати помилку.
17 серпня 2015, 10:12 — Михайло Соколов, Всеукраїнська аграрна рада

Лунають закиди про те, що відносини Польщі та Німеччини погіршаться після зміни влади; та насправді новий уряд і президент Дуда не можуть бути одночасно і "проамериканськими", і "упередженими до німців". Польща може підтримати Київ, виключно співпрацюючи з Берліном...
14 серпня 2015, 12:25 — Казімеж Вуйчицький, Європейська академія в Кжижовій

Країни ЄС не затягують з підвищенням ставок акцизу до останнього, а завчасно збільшують їх, бо це вигідно для здоров’я громадян та державного бюджету... Для України таке підвищення має бути досить стрімким, до 30% на рік протягом кількох років поспіль.
13 серпня 2015, 09:26 — Костянтин Красовський, Міністерство охорони здоров'я

Російському "держрейтингу" доведеться домагатися визнання в основних фінансових столицях, тобто в Лондоні, Франкфурті, Нью-Йорку, Токіо. Навряд чи російський "держрейтинг" радо зустрінуть, особливо після заяви Путіна, що він створюється заради обходу санкцій.
12 серпня 2015, 11:59 — Віталій Шапран, Українське товариство фінансових аналітиків

Вперше за довгий проміжок часу у бізнесу з’явилася можливість долучитися до формування зовнішньоторговельної політики держави. Ключова мета опитування – визначити актуальні потреби та нагальні проблеми експортерів, а також рівень ефективності їхньої взаємодії з державними структурами.
11 серпня 2015, 17:50 — Наталія Микольська, торговий представник України

Уже в перший день свого перебування на посаді новий польський президент багатьох змусив замислитись... і засумувати. Мене він точно засмутив. Схоже, українцям у нових умовах буде складніше інтегруватися у польське суспільство. Складалося враження, що європейцям трохи соромно за вибір поляків...
10 серпня 2015, 12:02 — Олександр Івахнюк, Варшава, для Європейської правди
Комітет СОТ з питань розширення торгівлі товарами для інформаційних технологій узгодив перелік з більш ніж 200 товарів, торгівля якими вже в найближчому майбутньому здійснюватиметься безмитно. За останні 18 років це перша угода у царині зниження тарифів та лібералізації міжнародної торгівлі товарами.
31 липня 2015, 17:35 — Міністерство економічного розвитку та торгівлі

Україна має імплементувати Директиву ЄС про енергетичну ефективність кінцевого споживання та енергетичних послуг, однією з вимог якої є впровадження енергосервісних договорів. Цей механізм дозволить протягом десяти років комплексно вирішити питання енергозбереження у бюджетній сфері.
29 липня 2015, 17:10 — Юрій Драганчук, Sayenko Kharenko

Мінфін пропонує припинити євроінтеграцію у сфері санітарних та фітосанітарних заходів і тим самим порушити Угоду про асоціацію з ЄС, оскільки це нібито вимагає додаткових бюджетних витрат. Все тільки тому, що необхідні статті не було закладено в держбюджет.
28 липня 2015, 15:07 — Михайло Соколов, Всеукраїнська аграрна рада

Як виявилося, 40% споживчих кредитів у Польщі були прив'язані до курсу швейцарського франка, а тому його різке подорожчання стало проблемою для багатьох. Однак скористатися можливістю реструктуризації зможе лише п’ята частина з усіх позичальників, чиї зобов’язання забезпечені іпотекою.
27 липня 2015, 14:58 — Ігор Олехов, Baker&McKenzie
У Франції префект є державним службовцем високого рангу, який призначається за професійними (і апаратними), а не політичними мотивами.
24 липня 2015, 15:32 — Дмитро Шемелин, юрист

За півроку лідером з реформування став енергетичний сектор. Прийнято два основоположні закони: "Про ринок природного газу" та "Про прозорість видобувної галузі". Та, на жаль, поки не маємо прогресу в реформуванні митної справи.
23 липня 2015, 13:30 — Любов Акуленко, "Сильніші разом!"
Цілком вірогідно, що французькі депутати розглядають свій візит до Криму як демонстративний ляпас Америці. Але "разом з купіллю вихлюпують і дитину": потурають руйнуванню системи міжнародної безпеки та насильницькому перегляду кордонів Європи.
22 липня 2015, 18:35 — Остап Кривдик, політолог

Донбас ризикує перетворитися на "валізу без ручки", за яку ніхто не хоче брати відповідальність. І коли це ставатиме очевиднішим, російські лідери самі почнуть вивчати сценарій UNTAES для регіону. Кремль має лишитися без вибору, повинен бути змушений зробити саме це...
17 липня 2015, 09:00 —
Карл Більдт, екс-прем'єр, екс-глава МЗС Швеції

Критику рішень Європейського суду з прав людини з боку країн з високим рівнем гарантування прав – наприклад, Великої Британії – не можна порівнювати з критикою з боку Росії – держави, де низка прав людини систематично і цілком свідомо порушується.
16 липня 2015, 17:25 — Дмитро Вовк, юрист
Не прийняти 2087а – це закрити вікно великих можливостей для українських експортерів і поставити під питання репутацію України як надійного торговельного партнера. Це – як після довгого шляху на Говерлу зупинитися у 10 м від вершини. Чому так?
16 липня 2015, 12:11 — Максим Нефьодов, заступник голови Мінекономрозвитку

Національним виробникам все ж варто бути активнішими в частині захисту внутрішнього ринку. Тим більше, що частина іноземних виробників, які "окупували" український ринок, часто діють, застосовуючи демпінг або користуючись перевагами від специфічних субсидій.
14 липня 2015, 11:58 — Анжела Махінова, Sayenko Kharenko

Російським учасникам переговорів так і не вдалося перевести консультації з Україною і ЄС до обговорення своїх політичних умов. А обговорення економічних питань показало слабкість російських аргументів. Тепер тристоронні переговори знову відновляться на міністерському рівні.
10 липня 2015, 09:30 — Юрій Панченко, Європейська правда