Європейські покупці онлайн магазинів отримали більше прав
Покупці онлайн магазинів ЄС отримали право повертати непотрібні товари протягом 14 днів і будуть захищені від дорогих телефонних ліній підтримки відповідно до нових правил захисту прав споживачів, котрі набрали чинності в п’ятницю, 13 червня.
За новою Директивою прав споживачів, котра діятиме по всій території Європейського Союзу, споживачі більше не муситимуть робити доплати за обслуговування при користуванні дебетними і кредитними картками.
Також вони матимуть можливість відмінити замовлення і повернути куплений онлайн товар від семи до чотирнадцяти робочих днів.
Цей чотирнадцятиденний період починається з моменту, коли споживач отримує товар, а не з часу покупки, як було раніше.
Покупці, котрі придбали онлайн музику, фільми і книжки, також з можуть скористатися цим правом однак тільки до того, як почали завантажувати куплену інформацію.
Продавці муситимуть відшкодувати всю вартість покупки, включаючи витрати на доставку.
"На сьогоднішній день кожен споживач в Європейському Союзі може захищати свої права відповідно до Директиви прав споживачів: більше не буде додаткових пропозицій, коли ви купуєте квиток на літак, більше не буде додаткових зборів при оплаті товарів онлайн, і більше ніхто вам не скаже, що ви не можете повернути товари куплені онлайн ", сказала єврокомісар юстиції Вівіан Редінг.
Директива забороняє всі приховані платежі і збори, а також пропозиції додаткових покупок, таких як страхування подорожей або оренда автомобіля при покупці авіаквитків онлайн.
"Директива прав споживачів дасть людям більший захист і зміцнить їхні права", сказав виконавчий директор "Which?" Річард Ллойд.