В ЄС попит на українські товари подвоївся після відміни мита
Попит на продукти харчування українського виробництва збільшився удвічі після відміни в травні цього року мита при імпорті в країни ЄС. Про це заявляє швейцарська компанія Nestle, один з найбільших виробників продуктів харчування та напоїв у світі.
Як повідомляється в прес-релізі компанії з посиланням на директора по корпоративним питанням Nestle в Україні та Молдові Геннадія Радченко, запити від європейських партнерів на продукцію, вироблену в Україні, виросли приблизно вдвічі. Раніше мито на імпорт в ЄС для українських продуктів харчування становило від 9% до 15%.
"Протягом багатьох років робота компанії в Україні була сконцентрована, насамперед, на задоволенні потреб внутрішнього ринку. Експорт також розвивався, але не був пріоритетним напрямком діяльності. Після скасування країнами ЄС митних зборів та підготовки до впровадження режиму вільної торгівлі з європейськими країнами відкрилися нові можливості для експорту. В даному випадку певну позитивну роль зіграла і девальвація гривні - ціна на українські товари в євро стала досить привабливою", - сказав Радченко.
Нагадаємо, що у 2013 р. Україна експортувала в Європу продуктів харчування на близько 10000 млн. дол.