Новий номер Charlie Hebdo приніс журналу 10 млн євро
Прибуток сатиричного журналу Charlie Hebdo від номера, що вийшов після теракту 7 січня, склала близько 10 млн євро.
Ці кошти для виданню дуже доречні, адже у грудні минулого року журнал не знав, як платити зарплату співробітникам, повідомляє Le Figaro.
Тираж нового номера тижневика, який вийшов 14 січня, склав 5 млн примірників. Ціна друкованої версії - 3 євро.
Якщо всі номери були розкуплені за середу, як про це повідомляли ЗМІ, виручка журналу склала 15 млн євро, а прибуток - 8 млн євро.
Число передплатників журналу зросло з 7 тис. до 120 тис. осіб, багато з них зробили це, щоб підтримати журнал і висловити солідарність жертвам ісламістів.
Крім того, 20 тисяч примірників у сатиричного тижневика придбала авіакомпанія Air France, сплативши повну вартість журналу, хоча, як правило, користується знижками при закупівлі преси.
Крім цього, журнал отримав значну суму завдяки приватним пожертвам.
Зокрема, благодійна організація Presse et pluralisme заявила, що за середу отримала пожертви на користь Charlie Hebdo на загальну суму приблизно 1,4 мільйонів євро від 21 тисячі осіб.
Як повідомлялося, новий номер журналу вийшов накладом 3 млн примірників, на його обкладинці - карикатура на пророка Мухамеда, який тримає в руках табличку з написом "Je suis Charlie" ("Шарлі — це я"), над ним розміщено надпис "Tout est pardonné" ("Все пробачено").
Через великий ажіотаж наклад журнаkу збільшили до 5 млн.
Нагадаємо, 7 січня троє озброєних людей напали на редакцію сатиричного журналу Charlie Hebdo в Парижі, загинули 10 журналістів і двоє поліцейських.
Причиною нападу були карикатури на ісламські релігійні символи.