ЄС запускає інформаційну кампанію у соцмережах щодо зони вільної торгівлі
Представництво ЄС в Україні запускає новий проект UopenEU у соціальних мережах. UopenEU – це додатковий інформаційний ресурс про новації і можливості, що з’являться в українського бізнесу після вступу в дію DCFTA, на сторінках Facebook, VK та Twitter.
Про це повідомляє прес-служба представництва ЄС.
Створення глибокої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі (DCFTA) є частиною Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, яка вступає в дію з 1 січня 2016 року.
"Відтак на Україну чекають зміни у всіх сферах торговельних відносин з Європейським Союзом: від переоснащення виробництва, підвищення вимог до якості і безпеки продукції, посилення захисту інтелектуальної власності, до змін у звітності та обліку. Результатом зазначених перетворень стане наближення українського бізнесу до єдиного європейського ринку, що становить більше півмільярда споживачів із однією з найвищих купівельних спроможностей у світі (близько 38 тис. євро середньорічного доходу на 1 особу)", - йдеться у повідомленні.
На сторінках у соцмережах проекту планують подавати актуальну інформацію, яка допоможе в розвитку власного бізнесу на єдиному європейському ринку: коментарі вітчизняних і міжнародних експертів, урядовців, представників Європейського Союзу, бізнесменів та активістів. Історії успішних українських компаній, які вже торгують з європейськими країнами.
"Стартапи, розроблені і захищені за міжнародними стандартами. Нові правила справжньої конкуренції. Доступ до держзакупівель в країнах-членах ЄС. Вільні від конкуренції торговельні квоти і боротьба за збільшення наявних. Про всі складні проблеми будемо говорити простою та зрозумілою мовою у соціальних мережах, відповідати на запитання та коментарі читачів", - зазначили у представництві.