Стали відомі фактори, на які звертають увагу українці, купуючи смартфони ®

Вівторок, 29 грудня 2015, 11:23

Мобільні пристрої використовуються і для роботи, і для розваг. При цьому досить висока ціна змушує користувачів приділяти особливу увагу функціям девайса. Одні виробники забезпечують свою продукцію потужними акумуляторами, інші роблять ставку на зовнішній вигляд і розмір екрану.

Статистичну інформацію, наведену у цьому матеріалі, надав портал E-katalog.ua. Електронний каталог зібрав на своїх сторінках майже 700 моделей смартфонів з докладними описами технічних характеристик, відгуками і цінами в різних інтернет-магазинах країни.

Вибір українських покупців

На продукцію компанії Apple припадає близько 15 % продажів смартфонів. У цьому плані вона посідає друге місце після Lenovo (27 %), залишивши позаду Samsung (12 %) і Meizu (9 %). Телефони НТС, Sony, LG купують по 3–4 % покупців. Смартфони обирають як мобільний пристрій зв'язку 93 % відвідувачів порталу. 57% покупців цікавляться пристроями, розрахованими на 2 SIM-карти. Ультратонкі моделі потрібні 17 % користувачів, і лише для 5 % основним критерієм покупки є захищеність девайса від пилу і вологи.

 

Вимоги до характеристик екрану

Кожен третій покупець (36 %) звертає увагу на смартфони з діагоналлю 5–5,4 дюйма. А кількість відвідувачів каталогу, які бажають придбати смартфони з великим екраном (понад 5,5 дюйма), становить всього 17 %. Це приблизно відповідає кількості тих, хто шукає моделі з діагоналлю 4,5–4,9 дюйма (14 %) або 4–4,4 дюйма (17 %).

Ще один важливий показник — співвідношення площі передньої панелі та екрану. На девайси зі співвідношенням понад 70 % звернув увагу майже кожен третій потенційний клієнт (31 %). Близько половини (42 %) хочуть, щоб екран займав 60–70 % передньої панелі.

Якісні знімки і великий об’єм пам’яті

Більшість покупців (37 %) вважає, що 13 Мп для фронтальної камери достатньо. Якість вище 13 Мп шукає всього 11 % клієнтів порталу, 28 % згодні на 8 Мп. Що стосується енергонезалежної пам'яті, то 46 % клієнтів вистачає 16 Гб, 11 % хочуть 32 Гб, 25 % — 8 Гб, а решта згодні на ще більш скромні показники.

Корпус та акумулятор

Серед відвідувачів, для яких важливий матеріал корпусу, 65 % надають перевагу недорогому пластику. 28 % хочуть купити металевий девайс. Інші згодні на скло або взагалі байдужі до цього показника.
Не занадто вимогливі покупці й до ємності акумулятора. Показник 3,5–4 мАг обрали лише 4 % споживачів. 3–3,5 мАг влаштовує 11 % з тих, хто збирається купувати смартфон. Ємність 2,5–3 мАг цікавить приблизно кожного п'ятого (18 %), 2–2,5 і 1,5–2 мАг обирають відповідно 25 % і 27 %. Інші споживачі згодні на ємність менше 1,5 мАг або взагалі не цікавляться цим показником.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: