ЗМІ: Референдум у Нідерландах став прикладом дії пропаганди РФ

Понеділок, 11 квітня 2016, 11:28

Результати референдуму в Нідерландах стали наочним прикладом дії російської пропаганди в Європі.

Про це пише лауреатка Пулітцерівської премії Енн Епплбаум у The Washington Post.

"Протягом останніх років у Нідерландах було багато російської пропаганди, і вона посилилася в останні місяці",  - відзначає вона.

"Більшість пропаганди служила, щоб створити додаткову невизначеність і побоювання з приводу неіснуючої української загрози. Багато новин і фотографій, які використовувалися табором "проти" були зняті безпосередньо Russia Today та Sputnik", - наголосила Епплбаум.

"Згідно з опитуванням, 59% тих, хто проголосував проти угоди, у якості важливого аргументу вказали те, що Україна корумпована; 19% вважають, що Україна відповідає за аварію МН-17,який російські сепаратисти збили над Україною у 2014 році; 34% вважають, що договір стане гарантією членства України в Європейському Союзі. Останні два (аргументи), безумовно, є помилковими. Перший, хоч і правдивий, навряд чи є раціональним аргументом проти угоди, яка має на меті зменшити корупцію в Україні", - підкреслила журналістка.

"Не сумніваюся, що рішення буде знайдено, але все це виявляється, не так важливо, як урок, який ми щойно вивчили: невеликі меншини озлоблених людей, добре організовані, можуть перекричати розділену, залякану,  індиферентну центристську більшість в Західній Європі, і Росія готова їм у цьому допомогти. Цього разу ставки були не такі високі, але наступного разу вони можуть бути вищі", - відзначила Епплбаум.

Нагадаємо, за попередніми результатами 61,1% тих, хто взяли участь у референдумі у Нідерландах 6 квітня, проголосували проти Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.

Прем'єр-міністр Нідерландів Марк Рютте заявив, що його країна не може продовжити ратифікацію Угоди про асоціацію між Україною та ЄС за умови, коли значна більшість нідерландців проголосувала проти документа.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: