У Польщі заявили про нові аудіозаписи у справі про Смоленську катастрофу

Понеділок, 12 вересня 2016, 10:39

Комісія із розслідування обставин Смоленської катастрофи отримала новий звукозапис про те, що російські диспетчери аеропорту могли ввести екіпаж літака в оману.

Про це заявив голова комісії Вацлав Берчинський, повідомляє Радіо Польща.

Йдеться про новий звукозапис з вежі управління польотами із аеропорту Смоленська. Берчинський відзначив, що запис відрізняється від тих, що можна було почути до цього часу.

"У нас є запис. Він відрізняється від матеріалів, що були у нас раніше. Також він відрізняється від записів з вежі і літака. Тут є явне протиріччя і це змінює категорію інформації, що ми отримуємо з Росії", - сказав він.

"До цих пір ми мали записи зв’язку між вежею та екіпажем Ту-154М. Нові записи безпосередньо і виключно з вежі", - додав він.

За його словами, матеріал свідчить про те, що диспетчери дали членам екіпажу невірну інформацію про відстань до початку злітної смуги.

Комісія вважає, що це могло вплинути на спробу посадити літак і на катастрофу, що сталася. "Не знаю, чи свідомо, але диспетчери ввели екіпаж в оману", - відзначив він.

Співробітники комісії перевірять аудіозапис. Берчинський не виключив перекваліфікації статті після вивчення матеріалу.

Берчинський не уточнив, звідки у комісії з’явився новий аудіозапис.

Нагадаємо, 10 квітня 2010 року в катастрофі Ту-154 у Смоленську загинуло 96 осіб, серед яких президент Польщі Лех Качинський з дружиною, керівники всіх родів військ, начальник генерального штабу, представники Сейму і Сенату, канцелярії президента, останній президент Польщі у вигнанні Ришард Качаровский, представники вищого військового командування, політичних партій, громадські та релігійні діячі.

Новий уряд Польщі нещодавно поновив розслідування Смоленської катастрофи. 31 березня у варшавському суді у справі про Смоленську катастрофу звинуватили 5 колишніх чиновників.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: