На станції лондонського метро рекламу замінили на зображення котів
Вівторок, 13 вересня 2016, 18:56
Група Citizens Advertising Takeover Service (CATS) на одній зі станцій лондонського метро замінила всю рекламу на зображення котів.
Як повідомляє Metro з цієї метою ініціативна група провела кампанію з краудфандингу для збору достатньої кількості коштів, щоб замінити стандартну рекламу на зображенні котів.
Відтак, на станції метро Clapham Common розміщено понад 60 зображень котів, які можна бачити з будь-якого місця станції.
фото CATS |
За словами ініціаторів акції, спочатку вони планували просто розмістити зображення котів.
Але згодом зʼявилася ідея показувати фото тварин, які шукають господарів.
фото CATS |
"Це не хитрий маркетинговий трюк для реклами корму для тварин, або рекламна кампанія для нового серіалу", – відзначив один з організаторів акції Джеймс Тернер.
Гроші (23 тис. фунтів) для організації акції вдалося зібрати завдяки платформі Kickstarter.