Єврокомісія пропонує нові правила оподаткування для підтримки онлайн-бізнесу
Європейська комісія запропонувала низку заходів щодо вдосконалення збору податків на додану вартість (ПДВ) для електронної комерції в ЄС, що полегшить споживачам і підприємствам купувати і продавати товари та послуги онлайн.
Про це повідомляє сайт Єврокомісії.
Єврокомісія представила пропозиції, згідно з якими , наприклад, електронні видання зможуть отримати таке ж скорочення податку на додану вартість, яке деякі держави-члени застосовують до друкованої продукції протягом багатьох років.
Згідно із розрахунками, нові правила зекономлять для бізнесу в країнах ЄС загалом 2,3 млрд на рік. Нові правила також гарантуватимуть, що ПДВ сплачується в державі-члені кінцевого споживача, що призведе до більш справедливого розподілу податкових надходжень між країнами ЄС.
"Наші пропозиції допоможуть державам-членам компенсувати щорічні втрати, які за поточними оцінками становлять 5 млрд євро на онлайн-продажах щороку. За оцінками, доходи, швидше за все, до 2020 року досягнуть 7 мільярдів євро", - йдеться у повідомленні.
Електронні видання в даний час становлять близько 5 відсотків від загального числа в ЄС, але, як очікується, їхня частка зросте до 20 відсотків до 2021 року.