Родина загиблих у катастрофі Germanwings позивається до компанії в США
Родина американок Івонн Селке та її дочці Емілі, що загинули у березні 2015 року у катастрофі рейсу 9525 авіакомпанії Germanwings, позивається до авіакомпанії, до її "материнської" компанії Lufthansa, компанії Eurowings (з жовтня 2015 року рейси Germanwings і Eurowings об'єднані, і квитки на них продаються під маркою Eurowings) і на авіаперевізника United Airlines, який продав американкам квитки.
Про це повідомляє Deutsche Welle.
Позов у штаті Віргінія поданий від імені вдівця Івонн і її сина.
"Сім'я загиблих звинувачує авіакомпанії в недбалості, оскільки на рейсах Germanwings не діяло правило, згідно з яким в кабіні пілота повинні знаходитись як мінімум два члени екіпажу протягом усього польоту. Відповідна норма була запроваджена у всіх американських авіакомпаніях після терактів 11 вересня", – йдеться у повідомленні.
Видання, відзначає, представники німецьких авіакомпаній наразі не коментують позов, тоді як в United Airlines заявили, що будуть "захищатися".
Як відомо, Germanwings, Lufthansa і United Airlines входили до складу міжнародного альянсу, який дозволяє пасажирам бронювати квитки на різні авіакомпанії.
Івонн і Емілі Сільське рейсом вилетіли United із США в Іспанію, де пересіли на літак Germanwings, який прямував за маршрутом Барселона-Дюссельдорф.
З Німеччини американки планували продовжити подорож до Англії. Крім них, на борту потерпілого крах літака інших громадян США не було.
Нагадаємо, 24 березня 2015 року на півдні Франції розбився пасажирський літак Airbus 320 авіакомпанії Germanwings з 150 людьми на борту.
Слідство встановило, що другий пілот літака Андреас Лубіц в момент катастрофи знаходився в кабіні один і не відповідав на заклики капітана впустити його. Тому було висловлено припущення, що Лубіц міг свідомо розбити літак.
Пізніше слідчі встановили, що у другого пілота раніше були психічні проблеми і він неодноразово звертався до лікарів.