United Airlines змінює політику бронювання і посадки після скандалу з пасажиром
Американська авіакомпанія United Airlines після скандального інциденту з пасажиром-азійцем оголосила про серію заходів, які повинні убезпечити компанію від таких подій у майбутньому.
Про це повідомляє The New Yourk Times.
United Airlines заявила, що пасажири, які вже піднялися на борт літака, більше ніколи не повинні відмовлятися від своїх посадкових місць, за винятком виникнення безпекових проблем.
Авіакомпанія також не проситиме правоохоронців виводити пасажирів з літака у випадках, пов’язаних із бронюванням.
Квитки для членів екіпажу, які летітимуть у відрядження, бронюватимуть не пізніше, ніж за годину до відправки борту.
United Airlines обіцяє створити новий процес автоматичної реєстрації, який надасть клієнтам можливість висловити готовність відмовитись від своїх місць в обмін на компенсацію.
У п’ятницю компанія збільшить максимальну суму компенсацій за добровільну відмову від свого місця до $10 тисяч. Для порівняння, інші авіакомпанії пропонують своїм клієнтам $1350.
Нагадаємо, у США виник скандал навколо авіакомпанії United Airlines після того, як члени екіпажу за допомогою офіцерів поліції буквально витягли з салону одного з пасажирів, при цьому завдавши йому значних травм.