Масштабний збій у British Airways спричинив необережний працівник
Інформаційний збій у системі авіаліній British Airways, через який було скасовано майже 700 авіарейсів, стався через необачного працівника.
Про це стало відомо The Times від джерел у самій компанії.
За даними видання, працівник, який здійснював технічне обслуговування у дата-центрі авіаліній, випадково вимкнув електропостачання та вивів з ладу комп’ютерні системи компанії.
Цитуючи джерело у British Airways, видання зазначає, що блок живлення, який викликав ІТ-помилку, працював відмінно, доки його випадково не вимкнув працівник. Тож розслідування інциденту сконцентрується на людському факторі, а не на помилці обладнання.
Нагадаємо, у суботу 27 травня авіакомпанія British Airways скасувала всі рейси з аеропортів Хітроу та Гетвік. Компанія називала причиною збою стрибок напруги, що вивів з ладу комп’ютерні системи та порушив режим польотів, роботу центрів виклику та веб-сайту.
Через масштабний збій майже 75 тисяч пасажирів не змогли вчасно здійснити заплановані польоти.
Раніше повідомлялося, що авіакомпанія British Airways може втратити понад $190 млн (150 млн фунтів стерлінгів) внаслідок комп'ютерного збою.