В Ecolines відмовляються перевозити українців за безвізом: "у нас свої закони"
Неділя, 25 червня 2017, 15:56
Автобусна компанія Ecolines відмовила у перевезенні на рейсі до Болгарії чотирьом українцям, що планували скористатися безвізовим режимом.
Про це повідомила Ольга Ленц, користувачка соцмережі Facebook, навівши фотодоказ - квиток із записом про відмову.
За її словами, в автобус не пустили пасажирку із біометричним паспортом, у якому не було візи.
"Вчора моя сестра з чоловіком, донькою 12 років та трирічним сином не змогли виїхати до Болгарії на відпочинок. Були куплені заздалегідь квитки на автобус компанії Еколайнс, але їх не пустила провідниця Анна Карпенко, бо у дочки (віком) 12 років немає візи. У моєї сестри, чоловіка та сина є німецький Шенген. У племінниці віза закінчилася якраз перед безвізом.
Дзвонили в болгарське посольство, в митну службу - всюди сказали, що можна їхати, безвіз, у дитини біометричний паспорт. Проте, ні, провідниця не пустила", - написала вона.
За її словами, провідниця на запитання про дію безвізового режиму між Україною та ЄС, заявила: "у нас свої закони".
Фрагмент квитка |
Як можна побачити із квитка, причина відмови у перевезенні: "відмова у поїздці - немає візи, лише біометрика".
Зазначимо, що про цей випадок вже повідомлений МЗС України. Також інші користувачі підтверджують, що Ecolines не виключає можливості такої відмови у посадці.
"На гарячій лінії сказали, що у них все вирішує стюардеса... Чекаємо на роз'яснення та компенсацію і, сподіваюсь, вибачення від автоперевізника", - написала користувачка Олена Ващенко.
Як відомо, в ніч на 11 червня країни-члени Євросоюзу запровадили безвізовий режим для України.
Про те, як саме працюватиме безвізовий режим з Євросоюзом, читайте у статті: "Без віз, та не без правил: як працюватиме на практиці безвізовий режим з Євросоюзом".
Детальніші роз’яснення читайте у статті: "Тонкощі безвізу: як діяти на кордоні, щоби уникнути проблем. Відповіді на питання читачів".