Німецькі канали зняли з ефіру рекламу про бізнес-привабливість Туреччини
П'ятниця, 21 липня 2017, 11:58
Німецькі телеканали N-TV і N-24 вирішили зняти з ефіру рекламний ролик, який закликає інвестувати в Туреччину.
Про це повідомляє Reuters.
Рекламний ролик знято за участю німецького футболіста Лукаша Подольскі, який є нападником турецького клубу "Галатасарай".
У рекламі йдеться про привабливість Туреччини для ведення бізнесу. Як стверджує телеканал N-TV, його показ розкритикували телеглядачі.
"Від четверга політичний фон повністю змінився і наш відділ з продаж вирішив, що показ цієї рекламної кампанії більше не має сенсу", - ідеться у поясненні телеканалу.
Нагадаємо, міністр закордонних справ Німеччини Зігмар Габріель оголосив про зміну зовнішньополітичного курсу щодо Туреччини у зв'язку з арештами німецьких журналістів і правозахисників.
З огляду на затримання МЗС Німеччини звернулося до громадян з проханням бути надзвичайно обережними при відвідинах країни.
У п’ятницю міністр фінансів ФРН Вольфганг Шойбле порівняв Туреччину з колишньою комуністичною Східною Німеччиною через затримання у Стамбулі правозахисників.