Німецька компанія виграла у шведських неонацистів справу за торгову марку
Шведська неонацистська група "Північний рух опору" більше не зможе використовувати одну зі своїх торгових марок в агітаційних матеріалах після того, як німецька компанія Nordfrost подала проти них скаргу.
Про це повідомляє The Local.se.
"Північний рух опору" (NRM) використовував назву "Nordfront" для свого веб-сайту та мав зареєстровану торгову марку у Шведському патентному та реєстраційному офісі (PRV) для використання в "товарах та послугах".
Проте німецька компанія Nordfrost, яка займається заморозкою, минулого року висунула заперечення щодо використання торговельної марки, заявляючи, що назву "Nordfront" можна плутати з їхнім брендом "Nordfrost".
"Бренди є фонетично та візуально дуже схожі, лише одна буква відокремлює бренди... На наш погляд, існує очевидний ризик того, що треті сторони помилково можуть мати враження, що існує комерційний зв'язок", - написала німецька фірма в своїй скарзі.
Повідомляється, що "Північний рух опору" погодився з запереченням Nordfrost, й тепер не зможе використовувати назву Nordfront у рекламних матеріалах, таких як, наприклад, листівки.
"Шведський рух опору" відносить себе до націонал-соціалістичної ідеології. Згідно зі шведською службою державної безпеки, мета організації — установити тоталітарне правління за допомогою революції.
Раніше в цьому році антирасистський фонд Expo заявив, що "NRM" є рушійною силою, яка стояла за хвилею неонацистської активності в Швеції протягом 2016 року.