У Facebook повідомили, скільки витратила Росія на рекламу про Brexit
Російські оперативники розмістили три реклами на Facebook напередодні британського референдуму про членство в ЄС, витративши всього 97 центів, щоб підняти питання міграції.
Про це заявили у компанії Facebook, передає Reuters.
Як відомо, британський парламентський комітет звернувся до компанії Facebook із запитом щодо інформації про діяльність пов’язаних з РФ проплачених облікових записів.
Facebook вже направив свої висновки комісії, яка вивчає, яким чином агітація соцмережах впливає на політику у Британії, в тому числі діяльність, що фінансується з-за кордону.
У компанії заявили, що досліджували наявність профілів або сторінок, пов'язаних із прокремлівською організацією "Internet Research Agency" (IRA), які б проплачували рекламу у період референдуму.
Як відомо, IRA - російська організація, в якій, на думку дослідників, працюють сотні людей для просування прокремлівського контенту в соціальних медіа.
"Ми визначили, що ці облікові записи, пов'язані з IRA, витратили невелику суму грошей (0,97 долара США) на рекламні оголошення для британської аудиторії за цей час", - заявили у компанії.
Повідомляється, що ця сума була витрачена на три реклами, кожна з яких також була направлена на американську аудиторію та стосується питань міграції, а не референдуму про вихід з ЄС.
Нагадаємо, у Facebook раніше повідомили, що тіньова російська компанія, так звана "ферма тролів", які відомі своєю прокремлівською пропагандою, скуповувала та поширювала політичну рекламу під час президентської кампанії в США.