Coca-Cola зупинила реєстрацію в ЄС сирійської "Коли" зі схожим логотипом
Четвер, 7 грудня 2017, 15:23
Компанія Coca-Cola має право заборонити реєстрацію в Європі торгової марки "Master", яка використовує той самий шрифт для продажу напоїв та продуктів харчування.
Про це йдеться у рішенні Суду ЄС.
У 2010 році сирійська компанія Modern Industrial & Trading Investment (Mitico) подала заявку до Європейського Союзу з питань інтелектуальної власності (EUIPO) на реєстрацію товарного знака для напоїв та продуктів харчування. Компанія продає свою продукцію в Сирії та країнах Близького Сходу.
Товарний знак сирійської компанії |
Coca-Cola виступила проти реєстрації, заявивши, зокрема, що подана сирійцями заявка схожа на чотири торговельні марки ЄС, які компанія раніше зареєструвала для своїх напоїв. Зокрема, Coca-Cola стверджувала, що Mitico використовувала торгову марку MASTER у формі, яка нагадує торговельну марку Coca-Cola.
EUIPO відхилив скаргу Coca-Cola на тій підставі, що ознаки, про які йшлося, не були подібними, а отже вірогідність плутанини між ними відсутня, незважаючи на ідентичність товарів, про які йде мова.
Продукція сирійської компанії |
Coca-Cola оскаржила це рішення у Суді ЄС, який встановив, що скаргу відхилили безпідставно, адже сирійська торгова марка має візуально схожі елементи, зокрема кілька літер та один і той же шрифт.
Суд вважає, що логічно припустити, що сирійська компанія має намір продавати свою продукцію в країнах ЄС, і якщо отримає реєстрацію зазначеної товарної марки, то це, швидше за все, призведе до ризику недобросовісної переваги в ЄС.