Стоп мігрантам і Драгошу: проти опонента Земана запустили чорну піар-кампанію
Окремі чеські газети вийшли з політичною агітацією, в якій міститься заклик голосувати за чинного президента Мілоша Земана і антиреклама його опонента Їржі Драгоша.
Про це повідомляє видання Aktualne.
Автором агітації, яка вийшла у газетах Denik і Pravo, є фірма Euro – Agency, яка згідно з фінансовою звітністю штабу Мілоша Земана, отримала за свою роботу перед першим туром виборів 1,8 млн чеських крон.
Агітація містить наступний текст: "Стоп мігрантам і Драгошу, ця країна належить нам. Голосуйте за Земана".
фото Aktualne |
"Я очікував на брехню і дезінформацію, це наклеп, я згоден лише з частиною про мігрантів" - прокоментував агітацію кандидат у президенти Їржі Драгож. Він зазначив, що у Земана мають знати, що Драгош так само не згодний з квотами на розподіл біженців.
Як зазначається, дезінформація про кандидатів в основному поширюється у соцмережах. Стосовно Земана в основному пліткують про стан його здоров’я, стосовно Драгоша – що він любить розбещувати маленьких хлопчиків і був членом комуністичних спецслужб.
Варто зазначити, що перед першим туром виборів стараннями пропрезидентських ЗМІ до Драгоша приліпилося прізвисько Фікус – натякаючи на "непомітність", нехаризматичність вченого.
Сам Драгош прокоментував це прізвисько, заявивши, що фікуси бувають отруйними для деякої худоби.
Нагадаємо, за результатами першого туру виборів Мілош Земан набрав 38,56% голосів, його суперник Іржі Драгош – 26,6%.
Детальніше про президентські вибори у Чехії - у статті "Крок до поразки Земана: хто здатен скинути проросійського президента Чехії".