У Франції розслідують розпродаж "Нутелли", що призвів до бійок у магазинах
Міністерство фінансів Франції вивчає рекламну кампанію продукту "Нутелла", яка призвела до бійок у супермаркетах.
Про це повідомляє ВВС.
Мінфін має визначити, чи порушила компанія-виробник торгівельні закони. Франція має суворі правила щодо розміру знижок, яку можуть поставити рітейлери поза офіційними термінами розпродажів.
Французьке агентство з питань захисту прав споживачів та боротьби з шахрайством заявило, що розслідування має визначити, чи можна вважати рекламну кампанію розпродажем, або ж це був приклад демпінгу.
Міністр сільського господарства Стефан Траве в даний час наполягає на ухваленні закону, який обмежує знижки до 34% від собівартості.
Виробник "Нутелли" компанія Ferrero заявила, що шкодує про сутички у магазинах, але зазначила, що рішення про знижки в односторонньому порядку прийняли керівники мережі супермаркетів Intermarché.
Нагадаємо, минулого тижня у Франції в магазинах Intermarché продавали "Нутеллу" за знижками 70%: ціна була зменшена з 4,50 євро до 1,40 євро.
Покупці швидко розбирали товар, а деяких магазинах навіть виникали бійки, через які довелося викликати поліцію.