Німецький журналіст розповів, чому Lufthansa у своєму ролику видала Київ за Москву
Німецька авіакомпанія Lufthansa у своєму ролику до ЧС-2018 в РФ видала Київ за Москву, тому що у Росії було важко отримати дозвіл на зйомку.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив німецький журналіст Борис Райтшустер, посилаючись на джерело, причетне до зйомок цього відео.
"Вся абсурдність ставлення Німеччини до Росії і до України в одному рекламному кліпі: рекламне відео на тему чемпіонату світу з футболу, в якому Люфтганза видає Київ за Москву (і яке зараз видалене з ютуба, але все ще висить на фб-сайті концерну)", - повідомив журналіст.
Раніше користувачі соцмереж впізнали на кадрах відео, опублікованого концерном Lufthansa, київський район Русанівку.
За словами особи, причетної до виробництва відео, зйомки навмисно проводилися в Києві, тому що в Росії було б складно отримати дозвіл на зйомку.
"Ви тільки вдумайтеся: фільм для німецького глядача, агітує, в числі іншого, за відкриту світові Росію, навмисно знімається в Києві, тому що путінська Росія якраз зовсім не відкрита світу! Це якесь безумство - і, на жаль, аж ніяк не виняток", - написав Райтшустер.