Єврокомісія відкинула критику Сальвіні щодо обвалу мосту в Генуї
Єврокомісар з питань бюджету Гюнтер Еттінгер заперечив заяву віце-прем'єра Італії Маттео Сальвіні про те, що у катастрофі із падінням автомобільного мосту в Генії частково винні правила ЄС.
Про це він написав у Twitter.
"Люди схильні шукати кого-небудь, щоб звинуватити, коли трапляється така жахлива аварія трапляється як в Генуї", - написав Еттінгер.
Він додав, що ЄС профінансувала італійські дороги та залізниці на суму 2,5 мільярда євро в поточному довгостроковому бюджетному циклі. Крім того, 12 млрд були виділені в рамках інвестиційних проектів ЄС і затверджені проекти на 85, млрд євро з національного бюджету.
It is very human to look for somebody to blame, when terrible accident happens as #Genova. Still, good to look at facts: In past 7y, @EU_Regional paid €2.5 billion for roads&trains in Italy + €12 billion from #EUinvest + EU gave green light to national funding for €8.5 bn
— Günther H. Oettinger (@GOettingerEU) 16 серпня 2018 р.
Після обвалу мосту в Генуї, в результаті якого загинули 39 людей, Сальвіні заявив, що правила бюджетних витрат ЄС заважають країні зберегти свою інфраструктуру.
"Якщо зовнішні обмеження перешкоджають нам витрачати на безпечні дороги та школи, то це справді ставить під сумнів, чи має сенс дотримуватися цих правил. Немає можливих компромісів між фіскальними правилами та безпекою італійців", - сказав він.
Представник Єврокомісії Крістіан Шпар також відхилив коментарі Сальвіні, підкресливши, що ЄС надав чимало коштів Італії за останні роки.
"У квітні 2018 року Комісія... затвердила інвестиційний план для італійських автомагістралей. За узгодженими фіскальними правилами держави-члени можуть встановлювати певні політичні пріоритети, наприклад, розвиток та підтримання інфраструктури. Насправді, ЄС заохочував інвестиції в інфраструктуру Італії", - сказав він.
Шпар також вказав на законодавство ЄС, згідно з яким вимоги до автострад повинні відповідати вимогам безпеки, а також має регулярно проводитись контроль та перевірки.