Інженер мосту в Генуї попереджав про ризики корозії 40 років тому
Проектувальник мосту в Генуї, італійський інженер Ріккардо Моранді, попередив про небезпеку корозії конструкції ще чотири десятиліття тому.
Про це повідомляє Associated Press.
У 1979 році, через 12 років після відкриття мосту, Моранді написав звіт, в якому наполягав на регулярному нагляді за мостом з огляду на іржу, що утворюється на ньому внаслідок корозії.
На момент написання звіту Моранді зазначив, що вже існує "добре відома втрата поверхневої хімічної стійкості бетону" через морське повітря та забруднення довкілля сусіднім металургійним заводом.
Моранді наполягав на тому, що корозія досить "агресивна", на відміну від випадків з аналогічними конструкціями в інших середовищах. Він наполягав на тому, що конструкція мосту міцна, проте потребує контролю.
"Рано чи пізно, можливо, за декілька років, необхідно буде вдатися до обробки, яка полягатиме у видаленні всіх слідів іржі…" - писав інженер. Він рекомендував використовувати епоксидну смолу для покриття укріплень з матеріалами "з дуже високою хімічною стійкістю".
Частина мосту Моранді у Генуї довжиною близько 100 метрів обвалилася 14 серпня близько полудня. Впала секція, яка проходила над залізничними рейками та річкою Польчевера.
Обвалення автомобільного мосту в Генуї, ймовірно, сталося внаслідок "низки причин", а не тільки через руйнування сталевих канатів - вант.
Операція з пошуку загиблих під завалами автомобільного мосту в Генуї завершилася 19 серпня, офіційна кількість загиблих досягла 43.