Компанія Олени Громницької інформуватиме про євроінтеграцію за гроші уряду
Організація колишнього прес-секретаря Леоніда Кучми Олени Громницької виграла тендер на проведення інформаційної кампанії щодо євроінтеграції України.
Про це повідомляє "Детектор медіа".
"Держкомтелерадіо має намір укласти угоду з ТОВ "Український інститут розвитку медіа" на проведення інформаційної кампанії щодо євроінтеграції України. Вартість послуги –2 млн 987 тис. 654 грн", - йдеться у повідомленні.
Як зазначається, відкриті торги проводились за допомогою системи ProZorro.
Власницею ТОВ "Український інститут розвитку медіа" є Олена Громницька, в минулому прес-секретар Леоніда Кучми, шеф-редактор журналу "Профіль", президент холдингу "Главред-медіа", керівниця холдингу "Сьогодні мультимедіа", співвласниця інтернет-видання "Реаліст".
Проведення кампанії щодо євроінтеграції заплановано на жовтень-грудень 2018 року. Кампанія передбачає створення і трансляцію циклів тематичних теле- і радіопередач, виготовлення тематичної інформаційної продукції (відео-, візуальної, друкованої) та розміщення її в ефірі загальнонаціональних та регіональних ЗМІ, у соціальних мережах, громадських місцях.
Держкомтелерадіо оголосив про тендерну закупівлю послуг щодо євроінтеграції України у вересні 2018 року.