Brussels Airlines, яка почала літати до Києва, відмовляється від російських літаків
Бельгійська авіакомпанія Brussels Airlines не буде продовжувати контракт з використання чотирьох близькомагістральних російських літаків Sukhoi SuperJet - 100 (SSJ-100).
Про це повідомляє L'Echo.
Минулого року Brussels Airlines підписала договір лізингу з ірландської авіакомпанією CityJet на чотири Superjets 100 від російського виробника "Сухой". Літаки виконували перевезення у регіональні пункти призначення, такі як Нант або Бірмінгем.
Але цього літа в авіакомпанії виникали проблеми з експлуатацією цих літаків, в результаті чого була анульована низка рейсів.
В кінці жовтня Brussels Airlines і CityJet досягли угоди про заміну чотирьох літаків "Сухой" на літаки CRJ-900 канадського виробника Bombardier.
"Ми як і раніше переконані в якості літаків "Сухого", але з цими літаками важко працювати через їхні "дитячі хвороби", - сказала спікер Brussels Airlines Кім Данен.
Один літак Bombardier вже замінив SSJ-100 на маршруті Брюссель - Нант з 1 листопада, ще три поступово виведуть зі складу флоту авіакомпанії до 1 березня наступного року, коли набуде чинності новий контракт.
SSJ-100 - перший цивільний літак, розроблений в Росії. Він відноситься до сімейства регіональних літаків, дальність польоту базової версії - 4,4 тисячі кілометрів, місткість - 98 пасажирів.
Нагадаємо, авіакомпанія Brussels Airlines з 17 жовтня почала виконувати перельоти із Києва до аеропорту Брюсселя чотири рази на тиждень.
Раніше прямі рейси з Києва до Брюсселя виконувала тільки авіакомпанія МАУ.