Facebook посилить правила політичної реклами до виборів у Європарламент
Facebook обіцяє посилити прозорість політичної реклами перед виборами до Європейського парламенту у травні.
У своій заяві у понеділок технологічний гігант пообіцяв "нові інструменти, які допоможуть запобігти іноземному втручанню на майбутніх виборах і зроблять політичну рекламу на Facebook більш прозорою".
Заходи передбачають попередню спеціальну авторизацію для рекламодавців, а також створення архіву реклами, де можна буде отримати інформацію про тих користувачів, які її переглядали, зокрема їхній вік, стать і місце розташування, а також дані про витрати на рекламу.
"Ми надамо людям більше інформації, пов'язаної з політичною рекламою, і ми створимо бібліотеку такої реклами із загальним доступом до неї, в якій дані будуть зберігатися до семи років", - підкреслюється в заяві.
Також компанія має намір запровадити функцію, завдяки якій користувачі зможуть отримувати детальну інформацію з приводу посилань в новинній стрічці. Ця інформація буде вбудована під посиланням, опція називатиметься "Про цю статтю". Також Facebook спробує скоротити кількість посилань із заголовками, що вводять в оману (клікбейтами).
Крім того, в Facebook мають намір посилити перевірку фактів в публікаціях за допомогою оновлення відповідної програми. Нині вона може перевіряти контент на 16 мовах.
"Коли факт-чекер визначає пост як фальшивку, ми знижуємо його рейтинг у стрічці", - йдеться у повідомленні.
Нещодавно Facebook видалив низку російських сторінок, які завуальовано писали про Україну.