Уряд Італії: половина пісень на радіо мають бути італійськими

Вівторок, 19 лютого 2019, 10:31

Італійська права партія "Ліга", яка входить до урядової коаліції, розпочала кампанію, яка має на меті змусити радіостанції присвятити майже половину свого ефірного часу італійській музиці.

Про це повідомляє The Times.

Депутат "Ліги" і колишній директор партійної радіостанції Алессандро Мореллі подав до парламенту законопроект, який передбачає, що радіостанції повинні віддавати більше третини ефірного часу пісням італійських співаків, які записані і вироблені в країні.

Додаткові 10% ефірного часу мають бути зарезервовані для нових італійських талантів, і таким чином загалом 43% ефірного часу мають віддаватися італійській музиці.

Мореллі сказав, що пропаганда італійської музики допоможе культурній індустрії країни і створить робочі місця. "Музика - це не просто розвага, а історія нашого життя. Ми хочемо допомогти молодим людям, тому що існує картель, який перешкоджає молодим італійцям розпочати роботу", - сказав він.

Законопроект був поданий після того, як співак Алессандро Махмуд, відомий під сценічним іменем Махмуд, чий батько був єгипетським мігрантом, переміг на фестивалі в Сан-Ремо і представить Італію на Євробаченні-2019. Його пісня Money містить арабську лірику і посилання на мусульманське свято Рамадан.

Лідер "Ліги" Маттео Сальвіні висловив незадоволення таким переможцем: "Махмуд...Mah...Найпрекрасніша італійська пісня?!? Я б вибрав Ultimo", - написав він у Twitter, маючи на увазі співака з Риму, який посів друге місце в конкурсі.

"Перемога Махмуда показує, що великі лобі та політичні інтереси переважають над музикою. Я сподіваюся, що ця пропозиція відкриє широкі дебати про італійську творчість і, перш за все, наших молодих людей", - сказав Мореллі.

Політики "Ліги" стверджують, що законопроект створений за прикладом Франції, де 35% пісень на радіо повинні бути французькими. Частка була скорочена з 40% у 2016 році.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: