Twitter посилює правила політичної реклами перед виборами в ЄС
Twitter вводить нові правила розміщення політичної реклами напередодні виборів до Європейського парламенту 23-26 травня.
Про це компанія повідомила у вівторок, інформує Politico.
За словами компанії, Twitter буде зберігати рекламу, яка підтримує сторону або кандидата, в своєму Центрі прозорості реклами. Такі відомості, як інформація про рахунки, витрати на рекламу, дані про покази в Twitter і дані про демографічну орієнтованість будуть доступні для громадськості.
Контент, який просувають з сертифікованих акаунтів, буде позначений як такий. Починаючи з 11 березня, рекламодавці, які захочуть рекламувати партію або кандидата, повинні будуть пройти процес сертифікації, щоб довести, що вони перебувають у межах ЄС.
Політика Twitter поширюється на рекламу партій або кандидатів. Рекламу, яка не підштовхує підтримати конкрентного кандидата чи партію, але базується на проблемах, таких, наприклад, як імміграція, нова політика Twitter поки що не охоплює.