Автовиробники у Німеччині за три роки інвестують 60 млрд євро в електромобілі
Незадовго до відкриття Женевського автосалону в німецькій автомобілебудівній промисловості заявили про потужні інвестиції в обсязі 60 мільярдів євро у наступні три роки в електромобільність та дигіталізацію.
Як зазначив у суботу, 2 березня, президент Спілки автомобільної промисловості (VDA) ФРН Бернгард Маттес, до трансформації в галузі вирішили підійти з наступальною тактикою, повідомляє Deutsche Welle.
За його словами, із зазначеної суми понад 40 мільярдів вкладуть у розвиток електромобільності, а ще 18 мільярдів – у дигіталізацію, розробку під'єднаних до інтернету та самокерованих автомобілів.
Німецькі автовиробники у зазначений період пропонують розширити палітру запропонованих споживачам електромобілів до близько 100 моделей.
За його словами, зростання електромобільності необхідне, оскільки в іншому разі не вдасться досягнути поставлених Євросоюзом цілей щодо скорочення до 2030 року викидів вуглекислого газу.
На думку Маттеса, з огляду на показник ВВП на душу населення Німеччина та низка інших європейських країн повинні мати вищу частку електромобілів серед нових зареєстрованих авто. А тому необхідно активно розвивати інфраструктуру для заряджання електромобілів та стимулювати придбання електрокарів.