Facebook зробить виняток для політичної реклами інституцій ЄС
Facebook дозволить основним європейським інституціям проводити загальноєвропейську політичну рекламну кампанію.
Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Politico.
Як заявив виданню речник Єврокомісії, Facebook запропонує звільнити основні сторінки Європейського парламенту, Ради ЄС, Комісії, Комітету регіонів і Європейського економічного і соціального комітету від політики таргетування політичної реклами в одній країні.
Минулого місяця соціальна мережа зіткнулася з негативною реакцією Європейського парламенту, Єврокомісії та Ради ЄС через політику щодо політичної реклами, яка вимагає від усіх рекламодавців реєстрації в країні, де вони хочуть придбати політичну рекламу. Ця вимога діє як частина спроб обмежити іноземний вплив в національних виборчих кампаніях.
Проте це правило також перешкоджало інституціям ЄС проводити загальноєвропейські кампанії напередодні виборів цього місяця.
Минулого тижня Facebook впровадив тимчасові виключення для Європейського парламенту. Тепер компанія зробить те ж саме для інших інституцій ЄС.
"Європейська комісія вітає цей перший крок до відкритого публічного простору. Далі мають слідувати наступні дії, щоб врахувати справді транснаціональний аспект європейських виборів", - додав представник.
Тимчасові винятки для європейських інституцій триватимуть до 26 травня, останнього дня європейських виборів.