Facebook зробить виняток для політичної реклами інституцій ЄС

Вівторок, 14 травня 2019, 09:39

Facebook дозволить основним європейським інституціям проводити загальноєвропейську політичну рекламну кампанію.  

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Politico.

Як заявив виданню речник Єврокомісії, Facebook запропонує звільнити основні сторінки Європейського парламенту, Ради ЄС, Комісії, Комітету регіонів і Європейського економічного і соціального комітету від політики таргетування політичної реклами в одній країні.

ЄС закликає Facebook, Google і Twitter робити більше для боротьби з фейковими акаунтами

Минулого місяця соціальна мережа зіткнулася з негативною реакцією Європейського парламенту, Єврокомісії та Ради ЄС через політику щодо політичної реклами, яка вимагає від усіх рекламодавців реєстрації в країні, де вони хочуть придбати політичну рекламу. Ця вимога діє як частина спроб обмежити іноземний вплив в національних виборчих кампаніях.

Проте це правило також перешкоджало інституціям ЄС проводити загальноєвропейські кампанії напередодні виборів цього місяця.

Facebook не може гарантувати захисту від втручання у європейські вибори

Минулого тижня Facebook впровадив тимчасові виключення для Європейського парламенту. Тепер компанія зробить те ж саме для інших інституцій ЄС.

"Європейська комісія вітає цей перший крок до відкритого публічного простору. Далі мають слідувати наступні дії, щоб врахувати справді транснаціональний аспект європейських виборів", - додав представник.

Тимчасові винятки для європейських інституцій триватимуть до 26 травня, останнього дня європейських виборів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: