Срібна перемога українського автогонщика Дмитра Іллюка в Угорщині
Середа, 15 вересня 2021, 13:00
PROMOTED

Відомий український автогонщик-дрифтер Дмитро Іллюк блискавично виступив на черговому етапі європейського чемпіонату Drift Kings International Drift Series в Угорщині та отримав срібло і бронзу в двох дисциплінах. Про змагання, авто, любов до швидкості та оливу поговорили з Дмитром між стартами на світових змаганнях.
— Дмитро, розкажи, чи правда, що цей трек неодноразово ставав доленосним в твоїй спортивній кар’єрі?
—Так, це правда, адже саме на цьому треку в 2010 році відбувся мій дебют на міжнародних змаганнях, а в 2012 році я став чемпіоном Східної Європи також тут, в Угорщині. Тож цей трек дійсно має особливе значення для мене.
— Як змінилися умови участі у зв’язку із карантином? Чи сподобалася організація змагань після такого великого "пандемічного" розриву, адже рік не проводилися світові змагання з дрифту?
— Організація змагань, як і раніше, на високому рівні. Не дивлячись на карантинні обмеження, які, доречи, в Угорщині, доволі м’які. Близько 20 000 чоловік відвідали захід за три стартові дні. Близько 120 екіпажів стартували на змаганнях в загальному переліку цього року, тож, на мою думку - це наймасштабніший авто-захід 2021 року в Європі.
— Дмитро, в цьому сезоні тобі не щастило, кілька змагань поспіль автівки ламалися на змаганнях. Тепер команді, як видно вдалося вирішити всі технічні проблеми?
— Так сезон 2021 не весь "як по маслу" (сміється), хоча з найкращою оливою! Так, багато чого довелося корегувати для виправлення ситуації.
Ми отримали нові японські шини Valino Pergea 08rs, що збільшило зчіпні властивості з покриттям і сприяло виведенню автівки на недосяжну для конкурентів швидкість. Однак, в той же час, зросли навантаження на трансмісію.
Через це в попередніх івентах обрізало фланці редуктора, а у гонці в Ризі первинний вал коробки. Зараз ці елементи вже замінені на посилені. Ще встановили новий вал, з галандської фабрики Drenth.
Останнє придбання - особливі фланці редуктора. Їх виготовлено у Запоріжжі, на заводі Toropov Sport Transmission. Тож автівку піднімали всім світом.
— Ти вже згадав про моторну оливу українського виробництва під брендом Yuko, на якій відтепер їздиш і що є твоїм спонсором з початку сезону. Як показує себе продукт під час змагань? Адже раніше ти багато років поспіль їздив на Motul?
— Так, олива Yuko RACING SYNT 10W-60 - це продукт, який дійсно було виготовлено запорізьким заводом за моїм запитом під потреби спортивних авто. "Юкойл" не просто мій спонсор, а частина команди, адже від оливи в автоспорті насправді багато залежить.
Відкатавши вже не одні змагання в цьому сезоні, можу підтвердити, що оливаYuko показала себе чудово і перевершила всі мої очікування.
Автоспорт сповнений навантажень і поломок, буває що лопаються ущільнювальні кільця, злітають ремені систем сухого картера, пробиваються радіатори і магістралі тиску в т. ч. і оливи. Мотори інспектуються після кожної гонки.
Результати приголомшливі! Вкладиші в кінці сезону досі як нові. З огляду на потужність близько 1400 сил, і 8000 обертів робочого діапазону, можу сказати - наша колаборація з Yuko народила гідний продукт, яким вже цікавляться гонщики в усьому світі!
— Які плани, що попереду?
— Попереду тільки перемоги! Важка праця всієї команди, тренування, змагання! Готуємося до нових стартів в Україні та за кордоном!
Автор: Ольга Гречко