В Іспанії хочуть зобов’язати відповідати на дзвінки на гарячих лініях протягом трьох хвилин
Міністр з питань захисту прав споживачів Іспанії Альберто Гарсон ініціював законопроєкт, який зобов’яже компанії відповідати на дзвінки клієнтів на гарячі лінії протягом трьох хвилин.
Про це, як пише "Європейська правда", повідомляє іспанський телеканал ABC.
Ініціатива міститься в схвалених урядом Іспанії поправках до закону про захист прав споживачів.
Вони також передбачають, що клієнти компаній матимуть право вимагати говорити на гарячих лініях із живою людиною, а не автовідповідачем, а скарги повинні вирішуватися компаніями протягом 15 днів.
Крім того, комунальні служби повинні звітувати про причини в перебоях із постачанням світла, газу чи гарячої води, а їхні клієнти - вимагати відшкодування за збитки, які таке відключення послуг могло їм завдати.
Мета законопроєкту, за словами Гарсона, полягає в покращенні якості обслуговування й припиненні порушень прав споживачів великими компаніями.
У разі ухвалення законопроєкту компаніям загрожуватиме штраф у розмірі від 150 до 100 тисяч євро - в разі найбільш серйозних порушень, які впливають на цілі населені пункти чи регіони.