Аеропорт Амстердама компенсує пасажирам, які пропустили рейси через великі черги

П'ятниця, 12 серпня 2022, 19:04

Амстердамський аеропорт "Схіпхол" запустив компенсаційну програму для мандрівників, які пропустили свої рейси через великі черги.

Про це повідомляє Associated Press, пише "Європейська правда".

Заява "Схіпхола" запобігла можливим масовим заявкам на компенсацію з боку пасажирів, які пропустили рейси через багатогодинні черги для перевірки безпеки.

Нідерландський аеропорт був одним із кількох у Європі, включаючи лондонський "Хітроу", який поринув у хаос через брак персоналу та різке зростання попиту, оскільки авіаперевезення сильно відновилися після двох років обмежень, запроваджених через COVID-19.

Авіакомпанії та аеропорти скоротили робочі місця під час пандемії, що ускладнило швидке відновлення роботи для обслуговування нового потоку мандрівників.

Програма призначена для людей, заброньованих на рейс із 23 квітня по 11 серпня, які прибули до "Схіпхолу" вчасно, але пропустили свій рейс, бо застрягли у черзі.

Вона покриває витрати, включаючи перебронювання або бронювання нового рейсу, додаткові транспортні витрати та витрати на проживання, транспорт та заходи, заброньовані в пункті призначення мандрівників.

"Схіпхол" не повідомив, скільки коштуватиме аеропорту компенсаційна програма.

Нагадаємо, лондонський аеропорт Хітроу заявив, що цього літа обмежить кількість пасажирів, які вилітають з нього, до 100 тисяч на день, щоб зменшити черги і затримки багажу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: