Угорщина оштрафувала Ryanair за порушення прав споживачів
Угорщина оштрафувала Ryanair на 300 мільйонів форинтів (780 тисяч доларів) після розслідування управління захисту прав споживачів щодо того, що авіакомпанія переклала вартість спеціального податку на пасажирів.
Про це заявила у понеділок міністр юстиції Юдіт Варга, повідомляє "Європейська правда" з посиланням на агентство Reuters.
У травні уряд прем'єр-міністра Віктора Орбана оголосив про запровадження податку на "додатковий прибуток" великих компаній. Таким чином уряд вирішив закрити бюджетні діри, що утворилися внаслідок надмірного збільшення видатків, що допомогло Орбану переобратися на другий термін у квітні.
Ryanair закликала уряд Орбана відмовитися від нового податку, який стягувався за ставкою на одного пасажира, що вилітає. За словами авіакомпанії, цей податок завдасть шкоди угорському туризму та економіці.
"Сьогодні орган захисту прав споживачів виявив порушення закону, оскільки авіакомпанія ввела клієнтів в оману своєю несумлінною діловою практикою", - заявила міністр юстиції Юдіт Варга у своєму пості на Facebook.
Компанія Ryanair заявила, що буде змушена перемістити свої потужності до країн, які працюють над відновленням трафіку після пандемії коронавірусу.
Конкуруючий перевізник Wizz Air заявив, що авіаційній галузі буде потрібно багато часу, щоб повернутися до рівня виручки та прибутковості до пандемії COVID-19. Компанія заявила, що податок перешкоджатиме відновленню туристичного сектору.
Нагадаємо, у липні у Будапешті протестували проти уряду Орбана через непопулярні економічні заходи.
На тлі запровадження надзвичайної ситуації в енергетичній сфері Угорщина скасувала обмеження цін на комунальні послуги для деяких домогосподарств.