Прощання з Єлизаветою ІІ: черга розтяглася на понад добу, але люди все одно приходять

фото
Субота, 17 вересня 2022, 10:43

Черга охочих попрощатися з королевою Єлизаветою ІІ, труна з якою перебуває у Вестмінстерському палаці в Лондоні, з ночі проти суботи розтягнулася на понад добу – попри це, люди продовжують прибувати.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Sky News.

За даними трекера, який веде міністерство культури Великої Британії, після першої ночі в суботу час очікування в черзі до труни Єлизавети ІІ перевищив 25 годин. Довжина черги становила майже вісім кілометрів.

У зв’язку з цим людей закликали не доєднуватися до черги, а дочекатися, коли вона зменшиться. Але, попри це, охочих попрощатися з покійною королевою не меншало, і багато хто продовжив займати місця вночі.

 
Фото: АР

Оскільки в Лондоні вранці температура опустилася нижче 10°C, людям доводиться стояти в черзі в ковдрах і зимових куртках.

 
Фото: Sky News

Станом на ранок суботи час очікування в черзі до Вестмінстерського палацу все ще перевищував 24 години. Однак і це, за словами кореспондентів Sky News, не відлякало людей, які хочуть попрощатися з Єлизаветою ІІ.

Дехто з присутніх приносить із собою піцу, дехто – каву. Одна група дівчат розповіла, що взяли із собою банани, воду й чипси, а прийти попри велику чергу вирішили "з поваги до королеви".

Учора в Нацслужбі здоров’я повідомили, що за увесь час допомоги медиків потребували вже 435 осіб серед тисяч людей, які стояли у черзі. Найчастіше причиною ставало те, що люди непритомніли від втоми, дехто при цьому отримав травми голови. Близько 40 знадобилася госпіталізація.

Нагадаємо, 14 вересня труна з тілом королеви Великої Британії Єлизавети II прибула до Вестмінстерського палацу і чотири дні усі охочі мають змогу попрощатися з покійною монархинею. Прощання триває цілодобово. 

Похорон Єлизавети II відбудеться 19 вересня. На церемонії очікують близько 2000 осіб.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: