Британський постачальник електроенергії доплачуватиме клієнтам за економію

Субота, 8 жовтня 2022, 14:55

Британська компанія-постачальник електроенергії Octopus оголосила про запровадження схеми "Періоди економії", за якою доплачуватиме клієнтам у разі невикористання електрики під час пікового навантаження.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Reuters.

Відповідно до схеми, 1,4 мільйона клієнтів Octopus, які мають "розумні" лічильники, та близько 5000 підприємств можуть отримати 4 фунти стерлінгів за економію кожної одиниці електроенергії з листопада 2022 по березень 2023 року.

Компанія пообіцяла надіслати клієнтам листа, де будуть вказані години пікового навантаження на електромережі. Теоретично домогосподарства можуть зекономити біля 100 фунтів стерлінгів за зиму.

"Замість того щоб відрізати цілі райони країни від електроенергії, коли в нас не вистачатиме газу, ми можемо винагородити людей за використання меншої кількості енергії в час пікової потреби", – пояснюють в Octopus.

Раніше Оператор національної електричної мережі Великої Британії (ESO) попередив, що в разі нестачі газу взимку можливі тригодинні відключення електроенергії в деяких районах країни – хоча цей сценарій, як стверджується, малоймовірний.

Британія виробляє понад 40% електроенергії за рахунок газу, причому ця частка збільшується у разі несприятливих погодних умов (відсутність вітру) та інших чинників – приміром, призупинення роботи АЕС у Франції, які також забезпечують країну електроенергією.

З 1 жовтня гранична вартості електроенергії для британських домогосподарств зросла до 3549 фунтів стерлінгів, що майже на 80% більше від попереднього показника.