Єврокомісія розкритикувала Twitter через неповний звіт про боротьбу з дезінформацією
Twitter не надав Європейському Союзу повного звіту про свої зусилля у боротьбі з дезінформацією в Інтернеті, що викликало докір з боку високопосадовців 27 країн-членів блоку.
Про це повідомляє Associated Press, пише "Європейська правда".
Компанія приєдналася до добровільного Кодексу практики ЄС щодо дезінформації від 2022 року - до того, як мільярдер Ілон Маск купив платформу соціальних мереж.
Усі, хто підписав кодекс, включно з онлайн-платформами, рекламними компаніями та громадянським суспільством, погодилися вжити заходів, спрямованих на зменшення дезінформації. Минулого місяця вони подали свої перші "базові" звіти, які показують, як вони виконують свої обіцянки.
У Єврокомісії заявили, що Google, TikTok, Microsoft, а також материнська компанія Facebook та Instagram Meta продемонстрували "сильну прихильність до звітності", надавши безпрецедентну детальну інформацію про те, як вони втілюють у життя свої обіцянки щодо боротьби з неправдивою інформацією.
"Twitter, однак, надав мало конкретної інформації і не надав жодних цільових даних", - йдеться у звіті.
"Я розчарована тим, що звіт Twitter відстає від інших, і я очікую більш серйозної прихильності до своїх зобов'язань, що випливають з Кодексу. Росія також веде повномасштабну дезінформаційну війну, і платформи повинні виконувати свої зобов'язання", - заявила Віра Юрова, єврокомісарка з питань цінностей і прозорості.
У своєму базовому звіті Twitter заявив, що "робить реальні кроки вперед" у боротьбі з дезінформацією. Обсяг документа - 79 сторінок, що принаймні вдвічі менше, ніж у Google, Meta, Microsoft і TikTok.
Twitter не відповів на запит щодо подальших коментарів. Пресслужба соціальної мережі була закрита, а її комунікаційна команда звільнена після того, як Маск купив її минулого року. Інші співробітники, чия робота полягала в тому, щоб не допускати шкідливої інформації на платформу, були звільнені або звільнилися.
Лідери ЄС занепокоєні процвітанням фейкової інформації на онлайн-платформах, особливо щодо пандемії COVID-19 та російської пропаганди на тлі війни в Україні. Минулого року кодекс було посилено, пов'язавши його з майбутнім Законом про цифрові послуги - новими правилами, спрямованими на те, щоб змусити великі технологічні компанії очистити свої платформи або заплатити великі штрафи.
Читайте також - ЄС побачив привид Геббельса: Брюссель готує нові кроки у боротьбі з фейками РФ