У Греції проходить загальнонаціональний страйк через залізничну катастрофу
У Греції проходить 24-годинний страйк найбільших профспілок через найсмертельнішу в історії країни залізничну катастрофу, в якій 28 лютого загинули 57 людей – протестувальники вимагають унеможливити повторення такої трагедії.
Про це, як пише "Європейська правда", повідомляє агентство Reuters.
У четвер 16 березня найбільші профспілки приватного та державного секторів Греції влаштували страйк на одну добу у зв'язку із залізничною катастрофою 28 лютого, що стала найгіршою в історії країни.
У зв'язку з протестом авіарейси до Греції та з Греції зупинені, кораблі залишаються стояти в портах. Відбуваються тільки прольоти над територією країни, аварійні та пошуково-рятувальні рейси. Державні служби та школи закриті, міський транспорт працює з перебоями. Працівники залізниці також проводять страйки.
Протестувальники звинувачують консервативний уряд і політичну систему країни в тому, що вони заплющували очі на неодноразові заклики профспілок щодо недостатніх заходів безпеки на грецьких залізницях. Демонстранти у четвер проведуть мітинг біля будівлі парламенту Греції.
"Ми хочемо спільно висловити наше розчарування тим, що не сталося за ці роки, але насамперед (хочемо висловити. - Ред.) гнів за те, що сталося у Темпі (де трапилась аварія. - Ред.)", - йдеться у заяві профспілки приватного сектора GSEE.
"Ми не дозволимо, щоб відсутність прозорості, приховування інформації, відмова від відповідальності і будь-які зволікання призвели до забуття", - заявили в профспілці.
У GSEE закликали уряд вжити заходів, щоб запобігти схожій катастрофі у майбутньому, а також провести ретельне розслідування причин аварії.
Минулого тижня десятки тисяч людей вийшли на мітинги в Афінах та в інших містах Греції під час найбільших вуличних демонстрацій за останні чотири роки.
Прем'єр-міністр Кіріакос Міцотакіс, чий термін повноважень закінчується у липні і який, як очікується, призначить вибори до травня, вибачився за аварію і пообіцяв найняти більше працівників та відремонтувати слабкий залізничний сектор за підтримки ЄС.