Прокуратура ЄС розслідує контракт, пов'язаний із залізничною трагедією у Греції
Європейська прокуратура (EPPO) розпочала розслідування щодо контракту на модернізацію системи сигналізації на грецьких поїздах та дистанційного керування після масштабної катастрофи, в якій загинули 57 людей.
Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Euractiv.
"Я можу підтвердити, що EPPO дійсно проводить розслідування, яке стосується виключно можливих збитків, завданих фінансовим інтересам ЄС", - заявив представник прокуратури.
Представник EPPO не надав жодних подробиць щодо поточних розслідувань, щоб не визначити їхній результат заздалегідь.
Контракт "717" був підписаний у 2014 році і стосувався реконструкції та модернізації системи сигналізації та дистанційного керування на залізниці Афіни - Салоніки - Промахона.
Він був доручений спільному підприємству TOMI (дочірньому підприємству грецької групи Aktor) і французької транснаціональної компанії Alshtom.
Втім, одна з компаній не змогла надати необхідні сертифікати, що в поєднанні з браком технічних можливостей призвело до серйозних затримок у реалізації проєкту.
За даними видання, у 2017 році грецька влада передала справу до Рахункової палати, яка у серпні 2018 року затвердила додаткову угоду. Хоча додатковий контракт був схвалений, що дозволило реалізувати загальну систему сигналізації, і компанія Alshtom підписала дослідження в липні 2019 року, додатковий контракт був підписаний урядом Кіріакоса Міцотакіса двома роками пізніше.
Як наслідок, система сигналізації та спостереження так і не була введена в експлуатацію. Очікується, що на роботи, які залишилися для завершення контракта 717, піде приблизно один рік. Тим часом грецькі залізниці все ще управляються вручну.
Нагадаємо, у Греції висунули звинувачення у вбивстві з необережності начальнику залізничної станції, чиї дії призвели до масштабної залізничної катастрофи.