У Британії полагодили автоматизовану прикордонну систему після збою і великих черг в аеропортах
Британські автоматизовані прикордонні контрольно-пропускні пункти повернулися до нормального функціонування після того, як загальнонаціональна системна проблема спричинила значні черги в аеропортах.
Про це повідомило Міністерство внутрішніх справ Британії у суботу, повідомляє "Європейська правда" з посиланням на агентство Reuters.
Напередодні довгі черги з сотень людей утворилися в лондонських аеропортах Хітроу та Гатвік. Розчаровані пасажири скаржилися на те, що їм доводиться чекати в черзі по кілька годин.
"Після технічної несправності прикордонної системи, яка вплинула на прибуття до Сполученого Королівства за допомогою електронних воріт, ми можемо підтвердити, що всі електронні ворота тепер працюють у штатному режимі", – повідомило міністерство внутрішніх справ Британії.
"Ми дякуємо мандрівникам, які постраждали, за їхнє терпіння, а співробітникам – за їхню роботу над вирішенням цієї проблеми", – додали в МВС.
У той час як багатьом іноземним відвідувачам Британії після приземлення необхідно особисто контактувати з офіцером прикордонного контролю, громадяни Британії, ЄС і США можуть скористатися автоматизованими воротами, відомими як e-gates, щоб відсканувати свої паспорти і офіційно в'їхати в країну.
Британські авіакомпанії та аеропорти зіштовхувалися з іншими перебоями протягом минулого року, в тому числі через окремі страйки за участю персоналу аеропортів та працівників прикордонної служби, а також через скасовані рейси, спричинені нестачею персоналу влітку минулого року.
Торік лондонський аеропорт Лутон призупиняв роботу через спричинений спекою дефект злітної смуги.