В Італії розслідують завищення цін на квитки до Колізею
Антимонопольні регулятори Італії почали розслідування щодо операторів, які могли продавати за завищеними цінами квитки для відвідування Колізею – однієї з найвідоміших туристичних пам’яток країни.
Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Reuters.
Італійський антимонопольний орган вважає, що квитки в Колізей купуються "масово за допомогою автоматизованих систем закупівель". Він розпочав перевірку щодо офіційного продавця квитків, компанії CoopCulture, а також чотирьох туристичних компаній.
CoopCulture підозрюють у тому, що вона не контролювала можливе скуповування квитків, що створювало штучний дефіцит і дозволяло перепродавати їх за завищеними цінами. Тоді як звичайний квиток коштує 18 євро, італійські туристичні компанії пропонують тури Колізеєм вартістю від 37,5 до 74 євро.
Генеральна директорка CoopCulture Летиція Казуччо в коментарі Reuters відкинула ці закиди, заявивши, що платформа "має механізми для протидії масовому скуповуванню квитків" до Колізею, й сподіваючись на вирішення ситуації найближчим часом.
Голова італійської організації із захисту прав споживачів Codacons Карло Ренці оцінює ринок перепродажу квитків до римської пам’ятки в мільйони євро.
Колізей, побудований дві тисячі років тому, був найбільшим амфітеатром Римської імперії та використовувався для проведення боїв гладіаторів, страт і полювання на тварин. Нещодавно італійська поліція затримала 17-річного німецького учня, який пошкодив Колізей.
Перед тим молодий турист вирізав ключами своє ім'я та ім'я своєї дівчини на одній зі стін амфітеатру Флавіїв.